מחלקת ההיי-טק של רימון-כהן-שינקמן זכתה בשלושה תקציבים חדשים

משרד יחסי הציבור זכה בתקציבים של ABG, נציגת מרכז הפיתוח של Haier, ענקית מוצרי החשמל הסינית, בישראל; תחרות פיירס, לסטארט-אפים שמעוניינים להתמחות בשווקי העולם המתפתח; ואטרינט, ספין אוף של יחידת ה-CET של NSN

שלושה תקציבים חדשים התווספו באחרונה למחלקת ההיי-טק של משרד יחסי הציבור רימון-כהן-שינקמן: ABG (ר"ת Asia Business Gateway), תחרות פיירס (Pears Challenge The) ואטרינט (Atrinet).

תחרות פיירס היא תחרות ייחודית מסוגה, המיועדת ליזמים וסטארט-אפים שמעוניינים להתמחות בשווקי העולם המתפתח. במהלך התחרות יוכלו היזמים והצוותים להגיש רעיונות לפיתוח מוצר שמהווה פתרון קריטי עבור העולם המתפתח, בתחומים הבאים: מים, חינוך, בריאות, חקלאות, טכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) ואנרגיה מתחדשת. בסיום התהליך ייבחרו עד 10 צוותים, שיזכו לעבור תוכנית הכשרה ייחודית הנערכת בראשונה בישראל. התוכנית תכלול הדרכה לצד סדנאות פרקטיות, בליווי של מנטורים מרחבי העולם. לאחר סיום התוכנית תהיה ליזמים הזדמנות מיוחדת להתחרות על טיול ממומן במלואו למדינה מתפתחת, לקידום המיזם פורץ הדרך שלהם.

ABG היא נציגת מרכז הפיתוח של Haier, ענקית מוצרי החשמל הסינית, בישראל. באחרונה הכריזה Haier על פתיחת מרכז חדשנות בארץ, במטרה לאתר מוצרים, פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות ישראליות עבור מרכז החדשנות העולמי של החברה ולשלבם בקווי המוצרים ובמערך החנויות הענק שלה.

אטרינט היא ספין אוף של יחידת ה-CET (ר"ת Carrier Ethernet Transport) של NSN (ר"ת Nokia Siemens Networks) בישראל. החברה תפעל בשני תחומים מרכזיים: מתן שירות פיתוח ותמיכה טכנית ללקוחות ברחבי העולם ופיתוח מערכות ניהול מתקדמת לרשתות התקשורת העתידיות. אטרינט כוללת אנשי פיתוח, תמיכה ומכירות בעלי ניסיון רחב בתחום התקשורת והבנה מעמיקה של צרכי הלקוח.

מיכל זילבר, מנהלת מחלקת ההיי-טק ברימון-כהן-שינקמן, אמרה כי "משרדנו מנוסה בייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תקשורתי וליווי בכירים ומנכ"לים מתחומים מגוונים, בהם תחום ההיי-טק והטכנולוגיה. בפני לקוחות אלה עומדים אתגרים רבים. ניסיוננו הרב באסטרטגיה תקשורתית יסייע להם במיצוב הנכון בתקשורת והשגת המטרות אל מול קהלי היעד השונים. אנחנו גאים על כך שנבחרנו להוביל את הפרויקטים הללו ונוכל לתרום מניסיוננו הרב בתחום לקידום מטרותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים