Energy Bar: האפליקציה שתיתן לכם שליטה על מצב הסוללה

כל אפליקציה רוצה להציג את האייקון שלה בפס ההתראות של הטלפון שלכם - האפליקציה היומית שלנו מפנה שם מקום על ידי שינוי בתצוגת מצב הסוללה

משתמשי אנדרואיד מרבי ומרובי אפליקציות כמוני, יודעים היטב שהשטח הפנוי בפס ההתראות מוגבל. אין מה לעשות: כל אפליקציה שנייה, כך מתברר, רוצה להציב אייקון משלה באזור הנדל"ן הכי יוקרתי והכי מצומצם בטלפון שלנו. אז על מה בדיוק מוותרים? דילמה רצינית, ולא לכל בעיה כזו יש גם פתרון.

אבל לפחות לגבי אייקון אחד אפשר להיות רגועים. מדובר באייקון הסוללה של המכשיר, שממוקם בקביעות בצד הימני של פס ההתראות ומראה באופן פשטני למדי כמה זמן נשאר לנו לעבוד, והאם צריכים לחפש מהר שקע חשמלי ואת המטען שלנו שיתחבר אליו.

מדובר באפליקציה בשם Energy Bar, שיודעת להשתמש בקצה הממש עליון של פס ההתראות, בלי לתפוס מקום של צמית אחרת בפס ההתראות, כדי להראות מה המצב של הסוללה באופן כללי. ויותר מכך, למרות שמדובר בכלי פשוט, הוא אפילו מצליח לספק מידע נוסף מעבר למצב הנוכחי של הסוללה: במהלך טעינה הוא מראה כמה טעינה בוצעה בפועל מאז חיבור המטען לחשמל, כך שאפשר לדעת זו במבט קליל ומהיר.

בהגדרות של האפליקציה ניתן לקבוע האם היא תוצג באופן קבוע עם עליית המכשיר או רק לאחר שמפעילים אותה בפועל, וכן לקבוע האם הפס יתחיל מצד ימין, שמאל או ממרכז המסך. כמו כן ניתן לקבוע את עובי הפס.

בנוסף, המשתמש יכול לקבוע באופן ידני עד ארבעה צבעים כשכל צבע מייצג כמות מסוימת של מטען. הפס ישנה את צבעו, בבחירה כזו, בכל 20%, כך שניתן יהיה לדעת במבט קליל את מידת הקרבה לרגע בו כדאי לבצע הטענה בפועל. בכל מקרה, הצבע של הפס יהיה אדום בוהק מתחת ל-21%.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים