חדש: "דלת סלקטיבית" שמאפשרת לחתול שלכם להיכנס הביתה באמצעות כרטיס חכם

הכרטיס מזהה שבב שמותקן בגופו של החתול ומאפשר באמצעות קורא כרטיס חכם ● הדלת מיובאת לארץ על ידי Door4Cat

"דלת חתולים סלקטיבית" שמייבאת לארץ חברת Door4Cat תאפשר לחתולים או לכל חיית מחמד אחרת שלכם – ורק להם – להיכנס הביתה, לאחר זיהוי באמצעות כרטיס חכם. החברה היא היבואן הבלעדי של Microchip Cat Door – דלת חתולים סלקטיבית בטכנולוגיית RFID (קורא כרטיס חכם) מבית חברת SureFlap הבריטית.

מדובר במתקן קטן המיועד להתקנה בדלת או חלון. הוא משמש פתח מעבר לחיות מחמד ומאפשר להן לצאת ולהיכנס גם כשהדלת סגורה. על פי החברה, המתקן מאפשר לחדול מלהשאיר חלון פתוח, לקום בלילה כדי להוציא ולהכניס חתול שמיילל ליד הדלת ולסבול מארגז חול מסריח בתוך הבית. הוא מונע בנוסף את כניסתם הביתה של חתולים אחרים.

הדלת הסלקטיבית פותחת את הנעילה רק לאחר קריאה וזיהוי של השבב האלקטרוני הסטנדרטי של החתול או חיית מחמד אחרת, שהווטרינר משתיל בגופה, ומתפקד ככרטיס חכם לכל דבר. זאת, באמצעות שידור תדר רדיו בעוצמה נמוכה, שמופעל על ידי ארבע סוללות שמספיקות יחדיו למשך כשנה.

מהחברה נמסר כי המתקן מותאם למשקי בית מרובי חיות מחמד, מאפשר תכנות של עד 32 שבבים בזיכרון, וכולל טיימר לתכנון ובקרה של שגרת הכניסה והיציאה. המתקן מתאים גם במקרים בהם נדרשת בקרה או הפרדה בין בעלי חיים, מסיבות שונות, למשל דיאטה מיוחדת או סיבות חברתיות.

"פתח מעבר סלקטיבי לחיות מחמד משנה את כל תפיסת השגרה היומיומית בגידול חתול או כלב קטן" אמרה ורד גולדמן, הבעלים של Door4Cat . "הוא מאפשר מתן מרחב מחייה לבעל החיים, הסגור רוב שעות היום לבד בבית, התחשבות בצרכים ובאינסטינקטים שלו, הענקת חופש ועצמאות לצאת ולבוא כרצונו, פחות יללות, פחות נביחות ויותר רווחה לחיית המחמד – וגם לבעלים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים