אדובי למשתמשים: עדכנו את נגן הפלאש באופן מיידי

הסיבה לבהילות: החברה גילתה פגיעות שיכולה לגרום לתוקפים להשתלט על מחשבים מרחוק ● הפנייה מיועדת בעיקר למשתמשים באינטרנט אקספלורר ובכרום

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) ממליצה למשתמשי נגן הפלאש (Flash Player) שלה לעדכן אותו באופן מיידי, בעיקר עבור אלה שמשתמשים בו כדי להציג תכני פלאש באמצעות הדפדפנים אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) וכרום (Chrome). לפי ההודעה, שפורסמה בבלוג של החברה, מדובר בעדכון חשוב שמטרתו להתגבר על פגיעות בנגן שיכולה לאפשר לתוקף לקחת שליטה מלאה על מערכת מחשב מרחוק.

החברה אף סימנה את הפגיעות החדשה שהתגלתה, עבור משתמשי מערכת ההפעלה חלונות (Widndows) ומקינטוש (Macintosh), ברמת עדיפות 1, רמת דירוג האיום הגבוהה ביותר בה משתמשת החברה. רמת עדיפות זו מציינת פגיעויות שכבר נוצלו, או שיש סיכון גבוה שהן ינוצלו, והן כבר ידועות היטב לאלו שיכולים להשתמש בהן.

הגרסה המעודכנת של נגן הפלאש עבור חלונות ועבור מקינטוש היא 12.0.0.44, וכאמור, אדובי ממליצה לכל מי שהנגן שלו הוא מגרסה מוקדמת יותר לבצע את העדכון באופן מיידי. בלינוקס (Linux) רמת העדיפות שניתנה לפגיעות שזוהתה היא נמוכה יחסית, אבל עדיין מומלץ למשתמשי ההפצות השונות לעדכן לגרסה 11.2.202.336.

כמו כן, משתמשי כרום ומשתמשי אינטרנט אקספלורר יכולים לצפות לעדכון אוטומטי של הדפדפנים שלהם שיכלול את העדכון לנגן. עם זאת, מומלץ לבדוק.

להורדה ידנית של העדכון לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים