מטריקס הקימה יחידה עסקית המרכזת את פתרונות הענן שלה

כמנהל היחידה, CloudZone, מונה ארתור שמונק, בעל יותר מחמש שנות ניסיון בתחום הענן ● החברה נימקה את הקמת היחידה בהתעוררות בשוק ובצורך של לקוחות באימוץ פתרונות ומודלים בתחום

מטריקס הכריזה על הקמת CloudZone – יחידה עסקית המרכזת את פתרונות הענן שלה. החברה נימקה את הקמת היחידה בהתעוררות בשוק ובצורך של לקוחות באימוץ מודלים ופתרונות מיחשוב ענן. כמנהל היחידה מונה ארתור שמונק.

מדובר ביחידה ייעודית חדשה בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של החברה. היא תציע לארגוני אנטרפרייז, לארגוני SME ולסטארט-אפים שירותי מיחשוב ענן, בשותפות עם מגוון ספקי ענן מובילים. היחידה מהווה Advanced Consulting Partner ו-Reseller של Amazon Web Services. יצוין כי מטריקס חברה גם ב-Azure Circle, תוכנית שותפי AZURE של מיקרוסופט (Microsoft), ומספקת מגוון רחב של שירותים מקצועיים בתחום.

שמונק הוא בעל יותר מחמש שנות ניסיון בתחום מיחשוב הענן, והוא המייסד והמוביל של קהילת AWS Israel, שתפקידה לשתף ולהנגיש שירותים וידע בתחום לקהילת המשתמשים. לפני הצטרפותו למטריקס שימש שמונק כמנכ"ל SmartBIT, אותה ייסד יחד עם אולג גוחמן, המשמש כיום כ-CTO של CloudZone במטריקס.

לדברי שמונק, "שירותי היחידה כוללים מענה וליווי בכל שלבי מחזור הפרויקט :ייעוץ, ארכיטקטורה, פיתוח, הטמעה, ניהול סביבות ותמיכה. כל זאת בהתאם לתרחיש הרלוונטי ובמקסום הערך העסקי לארגון. היחידה מספקת שירותים תוך עמידה בדרישות אבטחת מידע ורגולציה, ונותנת מענה למגוון תרחישים עסקיים, ביניהם: BI & Big Data ,Test & Dev ,DR & BC ,App Dev & Migration וכן HPC (ר"ת High Performance Computing) ו-VDI (ר"ת Virtual Desktop Infrastructure). מעבר לתמיכה המקצועית והתפעולית אנחנו מספקים גם שירותי FinOPs, שמאפשרים אופטימיזציית עלויות רציפה ושיפור מתמיד בעלות/תועלת של הפעילות".

הוא ציין ש-"כמנהל היחידה, תפקידי העיקרי הוא לייצר את החיבור הנכון בין הטכנולוגיה לביזנס בארגון, תוך יצירת ערך עסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים