יצאה הבטה של פיירפוקס לשימוש עם מסכי מגע בחלונות 8

גרסה זו אמורה להיות מתאימה לשימוש עם ממשק האריחים של חלונות ומיועדת בעיקר לטאבלטים המבוססים על מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

ארגון מוזילה (Mozilla) שחרר את גרסת הבטה של פיירפוקס (Firefox) המיועדת לשימוש עם מסכי מגע בסביבת חלונות 8 (Windows 8). גרסה זו אמורה להיות מתאימה לשימוש עם ממשק האריחים של חלונות ומיועדת בעיקר לטאבלטים המבוססים על מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft). ניתן להשתמש בה גם במחשבים מכל סוג, שבעליהם מעדיפים את הממשק המודרני במקום את שולחן העבודה הסטנדרטי של חלונות. בסביבה זו, ממשיך להיות מוצג הממשק הסטנדרטי של הדפדפן, גם לאחר התקנת גרסת הבטה.

יש בגרסה החדשה אלמנטים רבים שקיימים גם בממשק האריחים עצמו. כך, לדוגמה, מסך הפתיחה שלו מציג אריחים שמאפשרים בנגיעה אחת לגשת לאתרים פופולריים, לסימניות שמורות של אתרים וכן להיסטוריה של הדפדפן. זאת לצד הצגת פס הכתובת הרגיל של הדפדפן, בתחתית המסך, שמשמש לצורך הקלדת כתובות באופן ידני וכן לביצוע חיפושים. תוצאות החיפושים יכולות להופיע כאריחים בפני עצמן במקרה בו הגרסה החדשה של פיירפוקס מנסה לבצע השלמה אוטומטית לכתובת או דף שכבר פתוחים או מזוהים בהיסטוריית הגלישה של הדפדפן.

החלקה מהחלק העליון של המסך מציגה את הדפים הפתוחים באופן ויזואלי ומפשרת בלחיצה אחת לעבור לדף אחר. כמו כן, ניתן להוסיף עוד דפים, כמו לשונית בדפדפן הרגיל, על ידי לחיצה על סמן הפלוס, שממוקם בקצה העליון של הדפדפן. ניתן אף לבחור האם להציג את הדפים על מסך ולהגדיר דף כך שהוא יוצג רק בחלק קטן מהמסך, כמו פס צד, או שהוא יתפוס את שאר השטח הפנוי ליד אותו פס צד.

הגרסה של פיירפוקס למסכי המגע של חלונות 8 תומכת גם בשיתוף מלא. ניתן לשתף בנגיעה כל פיסת תוכן שקיימת בעמודים, או את העמודים כולם, עם כל אחד משירותי הרשת החברתית שפעילים בחלונות באותו הרגע.
לפרטים כיצד להוריד, להתקין ולהפעיל את גרסת הבטה בחלונות 8 עם מסך מגע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים