קוואלקום שחררה אפליקציה שבונה עבור המשתמשים מסך נעילה "אינטליגנטי"

האפליקציה Glance מיועדת למכשירי אנדרואיד 4.3 ומעלה שמבוססים על Snapdragon ● היא לומדת את דרכי העבודה של המשתמש ובהתאם לכך מספקת שמות של אפליקציות שייתכן שירצה וקיצורי דרך למשתמשים פופולאריים ולמידע

קוואלקום (Qualcomm), מיצרניות השבבים המובילות לטלפונים ולטאבלטים, שחררה אפליקציה המיועדת למכשירים שמבוססים על המערכות על שבב עתירות השבחים של החברה, Sanpdragon. הפעם מדובר באפליקציה בשם Glance, שמטרתה לבנות עבור המשתמשים מסך נעילה "אינטליגנטי" שמאפשר לסקור נתונים בהעפת מבט יחידה וכן לגשת ממנו ישירות לאפליקציות מגוונות.

האפליקציה, לפי קוואלקום, לומדת את דרכי העבודה של המשתמש. בהתאם לכך היא מספקת רשימות וקיצורי דרך של אפליקציות בהן הוא ירצה להשתמש, קיצורי דרך למשתמשים הפופולריים שעמם יוצרים קשר יותר מהאחרים וכן למידע אודות מזג האוויר, פגישות קרובות ועוד.

כמו כן, מסך הנעילה מכיל גישה לשירותים חברתיים אליהם מנוי המשתמש ותיבות דואר ברשת, כגון ג'י-מייל (Gmail). המשתמש יכול להגדיר חלק מהאפליקציות המוצגות בעצמו.

כדי להוריד ולהשתמש ב-Glance צריכים המשתמשים להוריד את Battery Guru, אפליקציה ששוחררה על ידי קוואלקום למשתמשי Snapdragon במטרה לעזור להם לחלץ יותר זמן עבודה, בהתאם להרגלי השימוש אותם היא לומדת במספר ימי עבודה.

האפליקציה, שמצויה עדין במצב בטה, מיועדת למשתמשי Snapdragon בלבד, בעלי מכשירי אנדרואיד (Android) בגרסה 4.3 ומעלה. להורדה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים