צפו: מה קורה כשמשתמשי ביטקוין מחליטים להחזיר מלחמה לאפל?

ענקית הטכנולוגיה הורידה את אפליקצית הארנק הווירטואלי Blockchain – ומשתמשי ביטקוין החליטו להביע מחאה בדרך מקורית במיוחד ● בעוד שחלקם בחרו בעצומות, יש מי שלקח את החוק לידיים והשמידו מכשירים עם יריות, פטישים וסכינים

10/02/2014 14:05

ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple) עומדת בימים האחרונים במתקפה רבתי מצד משתמשי ביטקוין (Bitocin) לאחר שזו החליטה להוריד מה-AppStore את אפליקצית הארנק הווירטואלי Blockchain. כך, ללא כל התראה, הורידה אפל מהאוויר את הארנק הווירטואלי האחרון המיועד למערכות ה-iOS.

המהלך השנוי במחלוקת עורר את זעמם של רבים מ-120 אלף המשתמשים באפליקציה במכשירי אפל. "הפעולות האחרונות של אפל מוכיחות שוב כי מדובר בחברה אנטי תחרותית, שעסוקה בטיפוח המונופול שלה", נכתב בתגובה של המפתחים. בימים אלו נפתחה גם עצומה שהשיגה אלפי חתימות, במטרה להחזיר את היישום חזרה ל-AppStore.

אולם, לא כולם בחרו למחות בצורה קונבנציונאלית. חלק מהמשתמשים החליטו להביע את זעמם בדרך ישירה יותר, וצילמו את עצמם משליכים מכשירי iPhone כמחאה. בסרטון שלפנינו, המשתמש לקח את המחאה צעד אחד קדימה, וצילם את עצמו יורה על מכשיר הדגל של אפל, לא לפני שהוא מוכיח לצופים שמדובר במכשיר תקין. בתמורה, אגב, הוא קיבל נקסוס (Nexus) של המתחרה המרה גוגל (Google).

ההצעה למכשיר של גוגל התקבלה ברשת החברתית רדיט (Reddit), ונראה כי גולשים רבים קפצו על המציאה. לדברי הגולש בסרטון הבא, "משתמשי ביטקוין לא יקבלו זאת בשתיקה. ההחלטה הזו תשפיע רבות על אפל. אני לא איש של מילים, אלא אחד שלא מרוצה מההחלטה החסרת כבוד הזו". אמר – והרס.

גם אתם כועסים על אפל בגלל הביטקוין? רוצים ללמוד עוד על הנושא? בואו לכנס הביטקוין של אנשים ומחשבים ב-27 לפברואר!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים