בינת מערכות תוכנה תשווק את פתרון ההדרכה והלמידה בווידיאו של ברלה

המוצר מאפשר תיעוד הרצאות והדרכות באמצעות כלי וידאו ואודיו, ומיועד לעולמות האקדמי והמסחרי

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, תשמש כמשווקת הבלעדית בישראל של קלאסבוסט (CLASSBOOST), מוצר ה-LectureCapture של חברת ברלה הישראלית.

המוצר מאפשר תיעוד הרצאות והדרכות בעזרת כלי וידיאו ואודיו, כמו גם גישה אליהן בזמן אמת או במועד מאוחר יותר, והוא כולל, בין היתר, יצירת אינדקס תוכן, חיפוש, עריכה בזמן אמת, ביאור ותכונות מתקדמות נוספות. המוצר מיועד לעולם האקדמי, אך גם למערכי הדרכה בעולם המסחרי.

במסגרת ההסכם בין הצדדים תספק בינת מערכות תוכנה ללקוחות שירכשו את הקלאסבוסט שירות מלא הכולל התקנה, תפעול, אחסון ואירוח בענן, ניתוח התוכן המאורכב, הנגשתו למודרך וטיפול בתקלות. הפתרון מוטמע כיום בתשתית מערך ההדרכה המוקם בעיר הבה"דים בנגב, העתיד לשמש מתחם ההדרכה העיקרי של צה"ל.

רן רייטר, מנכ"ל ברלה, הסביר על השיפורים שהוכנסו למוצר: "הוספנו תכונות מתקדמות לממשק המשתמש, אך חשוב מכך – הפכנו את כל נושא הצילום, העריכה וארכוב השיעורים לפשוט וזול".

לירן ליכטשיין, מנהל מכירות בחטיבת הפרוייקטים האסטרטגיים, בינת מערכות תוכנה: "היכולות הטכנולוגיות המתקדמות שבעולמות הווידיאו, האנליזה והאחסון, מאפשרים כיום להציע מערכי הדרכה באיכות ובזמינות שלא הכרנו בעבר.קלאסבוסט הינו שירות מלא ללקוח ואינו מצריך משאבי IT פנימיים, אך יחד עם זאת לקוחותינו נהנים משירות ותחזוקה יחד עם מרכז תמיכה ONLINE להעצמת חווית המשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים