גוגל רוצה להכניס את Chrome OS למגזר העסקי

כדי להחדיר לחברות את מערכת ההפעלה בענן שלה, תציע החברה ערכה שתכלול מחשב קטן וערכת כלים היקפיים לשיחות ועידה

גוגל (Google) מנסה להחדיר את מערכת ההפעלה בענן שלה, Chrome OS, לתחום החברות, תוך שימוש במקביל בחבילת היישומים שלה לעסקים. כדי לעשות זאת היא התחילה להציע ערכה אותה היא מכנה Chromebox for Meetings. ערכה זו מכילה מחשב נייח זעיר שמריץ את מערכת ההפעלה, וכן ערכת כלים היקפיים שמכילה מצלמת HD, מערכת מיקרופון/רמקול שולחנית וכן שלו רחוק מיוחד וזאת בסכום של 999 דולרים שכולל 250 דמי שירות לשנה אחת.

לפי גוגל, המטרה היא להקל על ביצוע שיחות ועידה בווידיאו, ולספק את האפשרות לבצע אותן מכל מקום, שכל מה שצריך הוא בעצם לחבר את המחשב למסך חיצוני ולהריץ אשף שמחבר את כל שאר הרכיבים באמצעות דונגל אלחוטי קטן שמבוסס על RF ולכן גם אינו דורש קו ישיר למערכת.

באמצעות המערכת הזו ניתן לשתף עד 15 מתדיינים, ללא צורך בשימוש בקוד כניסה. כל מה שצריך לעשות הוא להקים ללחוץ על השלט, לקבוע את הפגישה ולהזמין אליה המשתתפים. גוגל גם מבטיחה שהיא תספק עדכוני אבטחה ותקלות באופן שוטף למערכת.

המחשב עצמו מבוסס על מעבד Core i7 מסדרת ההאסוול (Haswell) הנוכחית של אינטל (Intel), והוא כולל יציאות DisplayPort++ ו-HDMI. לחיבור מסכים. כמו כן יש בו ארבע כניסות USB מסוג 3.0 וחיבור רשת מקומית ורשת אלחוטית. כרגע מציעה גוגל מחשב של אסוס (Asus) בלבד, אך לדברי החברה בקרוב היא תתחיל להציע מחשבים של HP ודל (Dell).

המצלמה מגיעה מבית קריאייטיב (Creative) והיא מצוידת בעדשה של קרל צייס (Carl Zeiss) שמצוידת במיקוד אוטומטי ומשנה את הרזולוציה בהתאם לאיכות החיבור. המיקרופון/רמקול הוא מבית ג'ברה (Jabra).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים