מה חדש באנשים ומחשבים?

עולם המיחשוב מתחדש ללא הפסקה - ואיתו גם אנשים ומחשבים ● אנחנו משיקים בימים אלה ניוזלטרים חדשים בנושאי אבטחת מידע ודטה סנטרים, מקימים מדור סטארט-אפים ומרחיבים את הסיקור בענייני משפט וטכנולוגיה ● ואלה רק חלק מהחידושים

מיחשוב, וזה לא דבר חדש, הוא תחום שמתחדש כל הזמן. Big Data, אינטרנט של הדברים, מיחשוב לביש, סייבר, מובייל… כל התחומים האלה, ועוד רבים אחרים, מתעדכנים בקצב מסחרר, ומה שהיה אתמול לא תמיד יהיה עדכני מחר.

מדי יום, כל היום, אנחנו באנשים ומחשבים מביאים לכם את הידיעות הכי חדשות ומעודכנות בתחום – בין אם אונליין, באתר, בפייסבוק (Facebook) או בניוזלטרים היומיים שלנו. המרכזי שבהם הוא ה-DailyMaily המוכר והוותיק, אבל עם זאת רענן, שמעדכן בכל תחומי המיחשוב, מהארץ ומהעולם. לפני כמה חודשים צירפנו את אתר TheCom, הפכנו אותו ל-TheNewCom והשקנו ניוזלטר חדש – DailyMobile, שמעדכן בענייני מובייל וטלקום.

אלא שאז הבנו שכאתר שעוסק בתחומים שיש בהם הרבה חדשנות, אנחנו צריכים לתת את המקום הראוי לתחומים נוספים שהולכים וצוברים תאוצה, מתפתחים ומשתנים: אבטחת המידע והסייבר, והדטה סנטרים.

לכן, החלטנו לחלק את הניוזלטר השני שלנו, כדי שיעסוק גם בתחומים אלה. ה-DailyMaily ימשיך לצאת מדי ערב, כרגיל, ולהביא את הידיעות החמות, הטורים והפרשנויות בכל תחומי המיחשוב, ה-IT, המובייל והאינטרנט. לצידו, אתם מוזמנים לקבל ניוזלטר שיסכם את החדשות בכל יום בנושא אחר: בימים שני וחמישי ימשיך לצאת ה-DailyMobile, בשלישי ובשישי תוכלו לקרוא את CyberSec, שעוסק בסייבר ובאבטחת מידע, ובימי רביעי נעדכן אתכם באחד העולמות החמים ביותר באחרונה – הדטה סנטרים.

הניוזלטרים הם רק חלק ממספר חידושים שהנהגנו ושאנחנו מתכוונים להנהיג בקרוב: לצד הנושאים והטורים הוותיקים, השקנו לא מזמן את מדור אפליקציה אחת ביום, שסוקר אפליקציות בנושאים שונים ומגוונים, רציניים וקלים; אנחנו משיקים בימים אלה מדור חדש שיעסוק בסטארט-אפים, יציג לכם יזמים צעירים וטכנולוגיות מתקדמות; פתחנו תת-מדור לענייני משפט וטכנולוגיה, בו נפרסם חדשות ופרשנויות על מה שקורה בממשק שבין המיחשוב לחוקים ולפסיקות; פתחנו עמוד פייסבוק, אליו אנחנו מעלים חלק מהידיעות שמפורסמות באתר ומאפשרים לכם להתבטא, להגיב, לבקר אותנו ולהציע לנו הצעות; ויש לנו עוד כמה וכמה תוכניות בקנה.

אנשים ומחשבים קיימת כבר 33 שנים ותמיד מחדשת: הוצאנו עיתון מחשבים בימים שעוד לא חלמו על זה, היינו הראשונים להוציא עיתון-פקס ואיך שהגיע האינטרנט לארץ נכנסנו גם אנחנו אליו. הצעד הנוכחי שלנו הוא עוד חוליה בשרשרת הזו, ואנחנו מבטיחים להמשיך בה ולהיות כאן עם הסיפורים החמים, הידיעות הבלעדיות והזוויות הייחודיות שלנו.

כעורך החדש של האתר והניוזלטרים – רק חודש בתפקיד – אני מצפה בכיליון עיניים לשרת אתכם, הקוראים, ולהמשיך את המסורת החדשנית והמפוארת של משפחת אנשים ומחשבים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתמר מור

    נאחל הצלחה לעורך החדש. נמליץ בחום שהעורך יפרסם את הדוא"ל שלו - בכדי לקבל המלצות והצעות -ויש כאלו.

אירועים קרובים