שילה ג'ורדן מונתה למנמ"רית סימנטק העולמית

ג'ורדן עוזבת את סיסקו לאחר תשע שנים בהן שימשה כסגנית נשיא בכירה ל-IT, תקשורת ושיתופי פעולה ● מסימנטק נמסר כי "ג'ורדן תניע את אסטרטגיית ותפעול ה-IT בחברה, עם דגש על בניית התמיכה של ה-IT בפעילות העסקית"

שילה ג'ורדן, בכירה בסיסקו (Cisco), מונתה למנמ"רית הראשית של סימנטק (Symantec). בהודעה על מינויה מסרה ענקית אבטחת המידע כי "ג'ורדן תניע את אסטרטגיית ותפעול ה-IT בחברה, עם דגש על בניית התמיכה של ה-IT בפעילות העסקית". המנמ"רית החדשה תדווח לסטיבן ג'ילט, סמנכ"ל התפעול של החברה.

ג'ורדן עבדה בסיסקו במשך תשע שנים, שם שימשה כסגנית נשיא בכירה ל-IT, תקשורת ושיתופי פעולה. בתפקידה זה הייתה אחראית לאספקה והטמעה של שירותי מפתח של ה-IT לעובדי סיסקו בעולם. לפני כן שימשה ג'ורדן בתפקידי הנהלה בכירים בוולט דיסני (Walt Disney) ובמרטין מריאטה (Martin Marietta). היא מרבה להרצות על שיתופיות, ניידות, מגמת ה-BYOD ומנהיגות נשית. ג'ורדן בעלת תואר ראשון בחשבונאות מאוניברסיטת פלורידה ותואר שני במנהל עסקים מהמכון טכנולוגי של פלורידה.

מסימנטק נמסר כי "ג'ורדן מביאה עימה מומחיות נרחבת בהנעת שיתוף פעולה ארגוני, על פני מספר רב של ערוצים, בכלל זה פלטפורמות ניידות שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים