ביל גייטס בנימה אישית

יו"ר הפורש של מיקרוסופט אוהב לשחק ברידג' ולהדיח כלים, ולמרות ההון הרב שלו, ירים שטר של 100 דולר אם יראה ברחוב ● ההמצאה של הענקית מרדמונד שהוא הכי גאה עליה היא חלונות

אפילו הוא כבר לא משתמש במערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט. ביל גייטס. צילום: dts, ויקיפדיה

ביל גייטס "מצפה בהתרגשות" לעבוד עם המנכ"ל החדש של מיקרוסופט (Microsoft), סטיה נדלה, על פיתוח שירותי ענן ומוצרים חדשים, מאמין שממשלות צריכות להיות גלויות יותר בנושאי מעקב ופרטיות אם הן רוצות לזכות באמון האזרחים ואוהב להדיח כלים. למה? כי הוא לא אוהב את הדרך שבה אחרים עושים זאת.

יו"ר הפורש של הענקית מרדמונד גילה את הפרטים הללו לקוראי אתר Reddit, בתשובות על שאלות ששלחו אליו. גייטס, שייסד עם אשתו, מלינדה, את קרן ביל ומלינדה גייטס, השיב גם לשאלות בנוגע לחשיבות החינוך והחיסונים. "הטרגדיה הנוראית ביותר היא ילדים שמתים או שאינם זוכים לדי מזון כדי להתפתח פיזית ושכלית ולממש את יכולותיהם", ציין.

אחד מקוראי האתר הפנה אליו שאלה הומוריסטית-צינית משהו וכתב שהוא כל כך עשיר כך שלא יבזבז זמן לעצור ולהרים מהקרקע שטר של 100 דולר. גייטס, האיש העשיר בעולם, בעל הון של 75 מיליארד דולר לפי פורבס (Forbes), דווקא השיב: "ארים אותו מהרצפה ואעביר אותו לקרן, משום ששם, 100 דולר מאפשרים די הרבה".

פרט מעניין נוסף שגילה גייטס בראיון הוא אהבתו לברידג'. "לשחק ברידג' זה משהו די מיושן שאני ממש אוהב", אמר. גייטס אף ציין כי ההמצאה של מיקרוסופט שהוא הכי גאה עליה היא חלונות (Windows). כמו כן, הוא תומך במטבעות דיגיטליים: "לכסף דיגיטלי יש עלויות העברה נמוכות, שמתאימות לעניים, משום שהם צריכים לעשות העברות כספיות בסכומים נמוכים. במהלך חמש השנים הבאות, אני חושב שכסף דיגיטלי יתחזק מאוד בהודו ובחלקים של אפריקה, ויסייע מאוד לעניים", אמר. לגבי המטוס הפרטי שלו הוא ציין כי "וורן באפט כינה את המטוס שלו לא מוצדק. אני מצליח בזכותו להגיע למקומות רבים למען הקרן, שלא הייתי מגיע אליהם בלעדיו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים