בזק בינלאומי פרסה רשת אופטית בנפח של 100 ג'יגה-ביט

הרשת תתמוך בלקוחות העסקיים של החברה ולדבריה כוללת מהירות, קיבולת ואמינות משופרות ● לצורך הפריסה היא השתמשה באפולו, המערכת האופטית של ECI

בזק בינלאומי פרסה את הרשת האופטית, לדבריה הראשונה בישראל, בנפח של 100 ג'יגה-ביט, תוך שימוש באפולו, המערכת האופטית של ECI.

פריסת הרשת בוצעה לאחר ניסוי של ערוצי 100 ג'יגה-ביט שבוצע במרץ 2013 על גבי הסיב התת-ימי הקיים והפעיל של בזק בינלאומי. הניסוי, שנערך בשיתוף עם מאגד טרה-סנטה, הוא חלק ממחקר בנושא התנהגות ערוץ קוהרנטי למרחקים ארוכים. בניסוי הוכח כי הטכנולוגיות ומערכת תעבורת הרשת בנפח של 100 ג'יגה-ביט מבית ECI מפצות על ליקויים בערוץ שאינו ליניארי ומביאות לפיזור כרומטי שמנצל אלגוריתמים מתקדמים של SD-FEC.

עם פריסת הרשת חותרת בזק בינלאומי להגיע למספר רב של לקוחות ארגוניים ועסקיים גדולים, שדורשים להגדיל את המהירות והקיבולת, וכן מתן שירותי גיבוי שדורשים רוחבי סרט גדולים כדי לאפשר ביצוע גיבויים בזמן קצר. הרשת החדשה מאפשרת להתגבר על צווארי בקבוק בקיבולת הרשת במקרה של שימוש תחת עומס.

שגיא קוזוך, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע ב-בזק בינלאומי, אמר כי "פריסת הרשת מהווה התפתחות טבעית עבור בזק בינלאומי".

לדברי מיקי וילף, ראש היחידות העסקיות באזור אסיה פסיפיק והמזרח התיכון ב-ECI, "בזק בינלאומי פורסת את רשת ה-100 ג'יגה-ביט הראשונה בארץ, שיש לה יתרונות רבים, כגון יכולות משופרות של קיבולת, מהירות, אמינות והתאוששות מאסון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    פסי הרוחב אמורים להיות כבר בנפח של פטות...

אירועים קרובים