בינת תשדרג את חוות השרתים בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בפרויקט בהיקף 14 מיליון שקלים

הפרויקט יכלול שיפוץ החדר וחיזוק המבנה, התקנת תקרה, והחלפת הרצפה הצפה ותשתית החשמל, כולל התקנת לוחות חשמל חדשים, מערכות אל-פסק וגנראטורים ● כמו כן יותקנו במסגרתו מערכת מיזוג ומערכות של APC-שניידר אלקטריק בשיטת קירור InRow

בינת יישום מערכות מקבוצת רד-בינת תשדרג את חוות השרתים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בפרויקט שהחל בימים אלה ויארך שנה וחצי. עלותו עומדת על 14 מיליון שקלים.

החברה תבצע את הפרויקט בשיטת Turn Key והוא יכלול שדרוג חדר השרתים בגודל של כ-200 מ"ר. הפרויקט יכלול שיפוץ החדר וחיזוק המבנה, התקנת תקרה, והחלפת הרצפה הצפה ותשתית החשמל, כולל התקנת לוחות חשמל חדשים, מערכות אל-פסק וגנרטורים. כמו כן יותקנו במסגרתו מערכת מיזוג ומערכות של APC-שניידר אלקטריק (Schneider Electric) בשיטת קירור InRow (בין השורות), שמאפשרת יעילות אנרגטית גבוהה וחיסכון של כ-30% בצריכת החשמל. כל המערכות בפרויקט יישלטו על ידי מערכת שו"ב מרכזית.

בנוסף, בינת יישום מערכות תשדרג את תשתיות התקשורת הקיימות בחווה באמצעות תשתיות אופטיות ונחושת מתקדמות, התומכות במהירויות של עד 100 ג'יגה-ביט. תשתית התקשורת החדשה שתותקן בחדר השרתים, נמסר, תספק ביצועים ברמה גבוהה יותר, תאפשר גמישות תקשורתית וחסכון בעלויות האחזקה. התשתית החדשה תשפר את השירותים הניתנים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לכ-1,000 המשתמשים שלה. הפרויקט יתבצע במקביל לפעילות השוטפת בחוות השרתים הקיימת.

לדברי שפרה הר, מנמ"רית הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, "אנחנו מתניעים מהלך שיקפיץ את התשתיות של הארגון בהיבטים האבטחתי, התפעולי והבטיחותי. הפרויקט יציע שרידות טובה יותר לפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים