דאסו סיסטמס רוכשת את אקסלריס תמורת 750 מיליון דולר

החברה הנרכשת מפתחת תוכנות לניהול מחזור חדשנות לתעשיות הכימיה, הביולוגיה והחומרים ● העסקה צפויה להיות מושלמת במהלך הרבעון השני של השנה

ברנאר שארלס, מנכ"ל דאסו סיסטמס. צילום ארכיון: פלי הנמר

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes) הודיעה על רכישת אקסלריס (Accelrys) תמורת 750 מיליון דולר, או 12.5 דולר למנייה. החברה מסרה כי תרכוש את כל המניות של אקסלריס.

החברה הנרכשת ממוקמת בסאן דייגו, ארצות הברית, ומפתחת תוכנות לניהול מחזור חדשנות לתעשיות הכימיה, הביולוגיה והחומרים. מדאסו סיסטמס נמסר כי "שילובה של אקסלריס תעשיר את יכולות הכימיה המולקולרית שלנו, החל משלב המחקר ועד לייצור ולניהול הרגולציה, עבור תעשיות המבוססות על נוסחאות, כגון מדעי החיים, אריזות מוצרים, היי-טק ואנרגיה, וכן תעשיות ייצור מתקדמות".

לאקסלריס כ-2,000 לקוחות, כולל רבות מחברות הפורצ'ן 500 (Fortune500). הדירקטוריון שלה אישר את העסקה פה אחד והיא צפויה להיות מושלמת במהלך הרבעון השני של השנה, בכפוף למכירת רוב המניות הנסחרות במסגרת הצעת הרכש שתבוצע בימים הקרובים, ובכפוף לאישורי רגולציה ותנאים נוספים.

ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, אמר כי "העולם דורש תפיסה חדשה של מוצרים שנוצרת במקום בו הכימיה, ייצור החומרים והביולוגיה נפגשים. זה מה שהעולמות הוירטואליים שמספקת דאסו סיסטמס מאפשרים: איחוד בין מוצרים, טבע וחיים, מעולם הדמיון ועד לייצור תעשייתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים