HP תחדל מלספק עדכוני קושחה לקו מוצרי השרתים שלה בחינם

החל מה-19 בפברואר, לקבלת העדכונים יצטרכו המכשירים להיות בתקופת האחריות, בהסכם תמיכה או מנויים לשירות ה-Care Pack על מנת להימנע מתשלום

HP הודיעה שהיא תפסיק לספק עדכוני קושחה ל-ProLiant, קו מוצרי השרתים שלה באופן חופשי.

החל מה-19 בפברואר, על מנת לקבל את העדכונים, המכשירים צריכים להיות בתקופת האחריות שלהם, בהסכם תמיכה או מנויים לשירות ה-Care Pack. מדובר בשינוי משמעותי בשירות העדכונים שמספקת החברה למוצרי השרתים שלה.

לקוחות שהשרתים שלהם נמצאים עדיין בתקופת האחריות לא יצטרכו להוסיף כסף כדי לקבל עדכוני קושחה, עד לסוף תקופת האחריות. לפי החברה, גם אין בכוונתה לכפות על הלקוחות שלה לרכוש שירות נוסף מעבר לתקופת האחריות.

"זו החלטה של הלקוח, הויא תמיד תישאר כזו", כתבה מרי מק'קוי, סגנית הנשיא בחטיבת שירותי תמיכה טכנולוגית בקבוצת השרתים, בבלוג הרשמי של החברה.

"החלטה זו מחזקת את המטרה שלנו לספק גישה לקושחה המעודכנת של HP, שמהווה קניין רוחני רב ערך, ללקוחות שלנו שבחרו למרב את ההשקעות שלהם ב-IT ולהגן עליהן. אנחנו יודעים שמדובר בשינוי שמהדרך בה עשינו עסקים בעבר; אבל זה מתיישר עם הנהגים הנכונים בתעשייה, וז החלטה נכונה עבור לקוחותינו ושותפינו", כתבה מק'קוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים