פייסבוק הטמיעה תוכנת ניהול תשתיות של CA בדטה סנטר שלה

התוכנה שהוטמעה, CA DCIM, מסייעת לשפר את צריכת החשמל באחת מסביבות המיחשוב התובעניות בעולם ● אנשי ה-IT של פייסבוק משתמשים בה כדי לנהל מיליוני נקודות נתונים ביחס לאנרגיה - ממשאבים פיזיים וממשאבי מיחשוב במרכזי הנתונים העולמיים שלה - על מנת לשפר את נצילות האנרגיה

פייסבוק (Facebook) הטמיעה תוכנה לניהול תשתיות של CA בדטה סנטר שלה. עילת ההטמעה, כך על פי הרשת החברתית, היא ברצון להגביר את הנצילות והאמינות במרכזי הנתונים העולמיים שלה.

התוכנה שהוטמעה, CA DCIM (ר"ת CA Data Center Infrastructure Management), מסייעת לשפר את צריכת החשמל באחת מסביבות המיחשוב התובעניות בעולם. אנשי ה-IT של הרשת החברתית משתמשים בה כדי לנהל מיליוני נקודות נתונים ביחס לאנרגיה – ממשאבים פיזיים וממשאבי מיחשוב במרכזי הנתונים העולמיים שלה – על מנת לשפר את נצילות האנרגיה.

CA נבחרה בתום מכרז בין 12 ספקיות IT. לאחר שהושלם השלב של הוכחת יכולת (Proof-of-concept) נערך פיילוט נרחב יותר במרכז נתונים שבפרינוויל, אורגון, בשטח של כ-10,000 מ"ר. בתום הפיילוט יצרו אנשי ה-IT של פייסבוק ואנשי CA פתרון מותאם שנועד לתת מענה לדרישות הדטה סנטר היום, לרבות הרחבת היכולות בעתיד.

"חיפשנו תוכנת ניהול שתטפל ותנהל את כל הרכיבים בדטה סנטר ממקום אחד", אמר טום פרלונג, סגן נשיא לתשתיות של מרכזי נתונים בפייסבוק. "המשימה שלנו היא לסייע לתקשורת בעולם ולתשתיות המיחשוב תפקיד חשוב בהצלחה שלנו. אנחנו מחפשים כל העת דרכים חדשות למיטוב של מרכזי הנתונים שלנו, ואחת הדרישות העיקריות הייתה יכולת לנהל את כל המידע הקשור לאנרגיה בנקודה אחת". הוא ציין כי "צוות המיחשוב שלנו מיישם כעת את הנתונים ביחס לאנרגיה במערכת ה-DCIM הכוללת, ומקבל תמונה מלאה ביחס לסטטוס הכולל של המערכת. הם מנתחים את כל הנתונים במצטבר, על מנת לקבל החלטות לשיפור הנצילות וצמצום ההוצאות, תוך שיפור של חוויית הלקוח".

טרנס קלארק, סגן נשיא בכיר לניהול תשתיות ב-CA, אמר כי "בכל יום, 728 מיליון בני אדם משתמשים בפייסבוק והם מפתחים ציפיות גבוהות מאוד בכל הקשור לאיכות שירות, זמינות ואמינות". לדבריו, "זה משליך על הדרישות הגבוהות מתשתיות המיחשוב ואין כמעט מקום לשגיאות או לבעיות נצילות יקרות. בראש סדר העדיפויות של צוותי המיחשוב והמתקנים של פייסבוק ניצבת היכולת לדעת מהם ביצועי התשתיות מבחינת צריכת אנרגיה וקירור, היכן עלולות להתפתח בעיות במערכות הקשורות לחשמל והיכן אפשר למצוא הזדמנויות לחיסכון בעלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים