סמסונג תכריז על טאבלטים בסדרת Tab 4

מחשבי הלוח החדשים מסדרת ה-Galaxy צפויים להיות זולים יותר מקודמיהם כדי לחזק את מעמדה של החברה בשוק הביניים

סמסונג (Samsung) מתעדת בקרוב להכריז על שלושה טאבלטים חדשים בסדרת ה-Galaxy שלה, המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). טאבלטים אלו יחליפו את סדרת ה-Tab 3 אותה השיקה החברה בשנה שעברה, כשגם אז השיקה את שלושת המכשירים ביחד. הסדרה החדשה תכונה באופן לא מפתיע Tab 4 וגם היא תציע מכשירים עם מסכים בגודל של 7, 8 ו-10.1 אינץ'.

אבל המכשירים אמורים להיות פעם, ככל הנראה, זולים יותר מקודמיהם כדי לנסות לחזק את מעמדה של סמסונג בטאבלטים בשוק הביניים דווקא. לפי פרטי התצורה שכבר הודלפו, אין שיפור בפרטי המכשירים ובהיבטים מסוימים יש אפילו הרעה. מצד שני, הם אמורים לספק זמני עבודה טובים יותר, בזכות סוללה חזקה יותר (בדגם ה-7 וה-8 אינץ') ובזכות צריכת כוח כללית נמוכה יותר במקרה של הטאבלט עם מסך ה-10.1 אינץ'. גם מערכת ההפעלה תשודרג כמובן לאנדרואיד 4.4.

השינויים בגרסת ה-7 אינץ' אמורים להיות גוף דק יותר (8.9 ממ"מ לעומת 9.9 מ"מ), אך משקל מעט גבוה יותר (320 גרם במקום 304 גרם), וזאת בגלל סוללה גדולה יותר שתהיה בנפח של 4,450mAh, קצת יותר מ-10% מקודמתה. המעבד יהיה מעבד ארבע ליבות במהירות של 1.2 ג'יגה-בייט והוא יהיה זהה כעת בכל שלושת המכשירים, וזה אומר הרעה במקרה של גרסת מסך ה-8 אינץ', שגם תסבול מפחות זיכרון עבודה (1 ג'יגה-בייט במקום 1.5 ג'יגה-בייט, מלבד בגרסת ה-LTE של המכשיר). גרסת ה-8 אינץ' תהיה עבה יותר מקודמתה אך תצויד בסוללה בנפח של לא פחות מ-6,800mAh, כ-50% יותר לעומת הדור הקודם.

סוללה דומה תגיע גם עם מכשיר ה-10.1 אינץ' של הסדרה, אבל גם במקרה הזה המעבד יהיה איטי יותר. לפחות בגודל מסך זה תציג סמסונג 1.5 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה. הוא גם אמור להיות קל יותר לעומת קודמו, וכן להציע מצלמות משופרות: 8 מגה פיקסלים מאחור, 3 מגה-פיקסלים מקדימה, וזאת לעומת 3 מגה-פיקסלים מאחור ו-1.2 מגה-פיקסלים מקדימה במכשירים הקודמים והקטנים יותר הסדרה החדשה.

כל המכשירים אמורים להיות מוצעים במהדורת Wi-Fi, מהדורת 3G ומהדורת LTE. מועד ההשקה הרשמי שלהם לא פורסם, אבל ייתכן מאוד שהם יוצגו כבר בתערוכת MWC בברצלונה בסוף החודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים