FireEye חשפה טכנולוגיה חדשה למניעת איומי סייבר

פלטפורמת האבטחה של החברה משלבת הגנה על תחנות הקצה יחד עם שירותי אבטחה מנוהלים

הטכנולוגיה משלבת הגנה על תחנות הקצה ושירותי אבטחה מנוהלים, המבוססים על פיתוח של Mandiant, אותה רכשה לאחרונה. הדגמה עולמית ראשונה לפתרונות החדשים תוצג בכנס RSA 2014 שיתקיים בסוף החודש, בסן פרנסיסקו. המוצר צפוי לצאת לשוק באופן רשמי עד אמצע השנה.

מ-FireEye נמסר שבאמצעות פלטפורמת האבטחה החדשה, המבוססת על טכנולוגיית MVX (ר"ת Multi-Vector Virtual Execution), יכולים מנהלי האבטחה בארגונים להגביר את המוכנות שלהם להתקפות מזוהות ובלתי מזוהות, לשפר את יכולות המודיעין ולקבל תמונת מצב מקיפה על התקפות מרובות ווקטורים, החל ממניעה, דרך זיהוי ועד לפתרון, תיקון וניתוח האיום.

רבות מהתקפות הסייבר המתוחכמות של ימינו מסוגלות לחדור שכבות שונות של הגנה מסורתית, המבוססת על חתימות. הפלטפורמה החדשה אמורה לספק הגנה בפני איומים דינאמיים ללא שימוש בחתימות ומגנה על הארגון מפני טווח האיומים העיקריים ומעבר לשלבים השונים של מחזור חיי התקפת סייבר.

בליבת הפלטפורמה עומד מנוע וירטואלי, אשר בשילוב עם אינטליגנציית איומים ומאגר מודיעין דינאמי, מזהים וחוסמים התקפות סייבר. טכנולוגיית MVX-IPS נוצרה במטרה לספק מענה לחולשות של מערכות האבטחה המסורתיות, בכך שמאפשרת אימות התקפות בזמן אמת, תוך צמצום זמני התגובה והמשאבים המושקעים בהתראות שווא. כמו כן, המערכת מאחדת את הטיפול באיומים מזוהים ובלתי מזוהים ומספקת תמונת מצב אמיתית של האיומים, אליהם חשופה תשתית הארגון.

יכולות ניתוח האיומים החדשות שמביאה המערכת מאפשרות לצוותי האבטחה בארגון ליישם מודיעין בקלות, להבין מהם הסיכונים האפשריים בתשתית האבטחה הנוכחית שלהם, זאת הודות לפתרון מבוסס ענן המנהל יומן אירועים בזמן אמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים