Tinder: האפליקציה שתנסה למצוא לכם אהבה

הגיע הוולנטיינ'ס דיי ואתם לבד? לא נורא - Tinder מאפשרת לכם לחפש אחרי הפרטנר הרצוי, כדי שאת יום האהבה הבא תחגגו ביחד

גרסה למקובלים בלבד. טינדר

כבר קניתם פרחים, ממתקים, ברכות ושאר מתנות לבני ובנות הזוג לקראת הוולנטיינ'ס דיי, יום האהבה הבינלאומי, שחל מחר (ו')? או אולי אתם מאלה שמחכים לרגע האחרון, במיוחד כי זה יום שישי חופשי שלכם, כדי לחפש להביא לבן/בת הזוג משהו שיביע את רגשות האהבה שבליבכם? בכל מקרה, רצוי מאוד לא לשכוח את היום הזה, כי אם שוכחים אותו, הדברים יכולים מהר מאוד להסתיים בצרות צרורות.

צחוק בצד ועוד חיוך, אבל מה עושים אלה שהם, איך נאמר זאת בעדינות הכי רבה שאפשר, לא ממש מחוברים בימים אלה למישהו? אפשר לנצל את חג האהבה כדי לנסות למצוא פרטנר ומי יודע, אולי עד מחר תתחילו קשר שיצדיק שתביאו במסגרתו מתנות לבן/בת הזוג.

יש בשוק אפליקציות היכרויות רבות. אחת הטובות שבהן היא Tinder, אפליקציה פשוטה מאוד שמשתמשת בנתוני הפייסבוק (Facebook) שלכם כדי לנסות למצוא לכם מישהו מתאים, בהתבסס על המרחק שלו מכם. אתם בוחרים את מין הפרטנר שאתם מחפשים, כי אם לא, יוצגו בפניכם גברים ונשים כאחד. זה גם מה שקורה כשמפעילים את האפליקציה בפעם הראשונה. אחרי שבחרתם את המין תופיע מופיעה בפניכם רשימת דייטים פוטנציאליים. האפליקציה מראה תמונה של המועמד/ת ומתחתיה אייקון של לב ואייקון של X. לוחצים על הלב אם רוצים קשר, לוחצים על ה-X אם אין עניין. פשוט מאוד. הכול מבוצע בצורה אנונימית, כך שאפשר להוריד את חומות ההגנה בקלות.

אם אתם לוחצים על אייקון הלב בתמונה של מישהו והוא עושה אותו הדבר בתמונה שלכם, האפליקציה שולחת לכם הודעה שנוצרה התאמה חדשה ומאפשרת לפתוח בשיחה פרטית שמאפשרת, כמובן, להכיר יותר לעומק.

יש ל-Tinder רבדים נוספים. כבר במסך התמונה הראשית יש עוד מספר פרטים: גיל, תמונות נוספות, גורמי עניין משותפים (אם יש) וחברים משותפים (גם כאן, אם יש). הכול מוצג בצורת אייקונים קטנים עם מספרים מתחתיהם, אבל אפשר גם ללחוץ על אייקון ה-i שבין הלב ל-X כדי לראות את הפרטים באופן ברור יותר. שם יש גם מסר קצר של המועמד, אם הוא הכניס, ועוד כמה תמונות.

למעשה, אפשר להגדיר במדויק הרבה מאוד פרטים. לחיצה על כפתור התפריט בצד השמאלי למעלה מאפשרת לעדכן את הפרופיל, להוסיף עוד תמונות (עד שש, כולן מחשבון הפייסבוק שלכם), לבחור איזו תמונה תוצג כתמונה ראשית ולהשאיר מסר באורך של עד 500 תווים.

בתפריט ההגדרות ניתן לקבוע מה מחפשים, גבר או אישה, להגביל את מרחק החיפוש (בקילומטרים או במיילים) ולקבוע את טווח הגילאים שאתם רוצים. יש גם אפשרות לקבוע שהטלפון ירטוט או ישמיע קול כשנכנסת הודעה ממועמד לאהבה.

אפשרות נוספת, שקיימת בתפריט הראשי, היא להזמין חברים דרך שיתוף בכל אמצעי שיש במכשיר שלכם, וכן לגשת ישירות למסך ההודעות על ידי גרירת אצבע מהקצה הימני של המסך הראשי. במסך ההודעות ניתן לראות את כל המסרים שהתקבלו, לסדר אותם לקבוצות שונות ולבצע חיפוש.

Tinder פועלת באופן מהוקצע וחביב, ומאחר שהיא לא מצריכה רישום ארוך, היא קלה מאוד לשימוש. גם אם רוצים להשקיע קצת יותר בפרופיל, לא מדובר בעבודה קשה במיוחד. המטרה היא ליצור קשר ראשוני ולהשאיר את הכול לשיחה לאחר מכן. והיי, זה עדיין עדיף על בליינד דייט.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים