תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | הצפנת מידע – לא רק בשביל הרגולטור

16/02/2014 10:21

מאת: רונן קניג

כאשר אני נפגש עם אנשי אבטחת מידע אני שואל אותם מהי המוטיבציה העיקרית שלהם להצפין את המידע המסווג בארגון? לעתים תכופות התשובה קשורה לציות לרגולציות אשר נכפות על הארגון. אבל היום, יותר מתמיד, ארגונים חייבים להצפין מידע מסווג בכדי להגן עליו מפני האקרים, מפני פריצות לארגון ומפני מתחרים. מידע מוצפן אשר נגנב מהארגון איננו שמיש ואינו גורם נזק לארגון. ארגונים חייבים להגן על המידע המסווג גם כאשר הוא "במנוחה" בתוך הארגון וגם כאשר הוא "בתנועה" מחוץ לארגון. כיום ארגונים משתפים מידע עם שותפים עסקיים, לקוחות וספקים. לעתים תכופות המידע המשותף הוא מידע מסווג כגון פרטים אישיים של לקוחות, הזמנות של שותפים, תוכניות ייצור, דוחות פיננסיים ועוד.

רונן קניג, VP Marketing and Products ב-Safe-Tישנם הרבה מאוד ארגונים אשר אינם חייבים להצפין את המידע בכדי לציית לרגולציה, אבל היה רצוי מאוד שהם יעשו זאת בכדי לשמור על חיסיון המידע שיש ברשותם. הבעיה שהם נתקלו בה היא שהטמעת פתרונות של כספות ארגוניות לטובת הצפנת מידע מסווג והגנה עליו הינה תהליך מסובך ויקר. כמו כן, חיבור פתרונות ההצפנה לאפליקציות הארגוניות ולתהליכים העסקיים בארגון הייתה משימה מורכבת אשר דרשה כתיבה של סקריפטים ופתרונות ייעודיים מסורבלים.

חברת סייפטי משיקה בימים אלו את גרסת סייפטי-בוקס 5.0 (Safe-T Box) אשר תוכננה לאורך שנים במיוחד בכדי לאפשר לכל ארגון בכל גודל להצפין את המידע שברשותו ולאבטח אותו גם כאשר הוא "במנוחה" בתוך הארגון וגם כאשר הוא "בתנועה" מחוץ לארגון. סייפטי-בוקס 5.0 הינו פתרון הדור הבא בכספות ארגוניות מאובטחות, אשר מציע יתרונות משמעותיים לעומת הפתרונות המיושנים הקיימים היום. לדוגמה, הגרסה החדשה כוללת ממשקים לעשרות אפליקציות ארגוניות ולכלי אבטחת מידע כגון פתרונות הלבנה, אנטי-וירוסים, DLP, כלי הצפנה, ועוד. ממשקים אלו ותהליכי האוטומציה המובנים בתוך סייפטי-בוקס מאפשרים לאינטגרטורים שמטמיעים את הפתרון להיענות במהירות לדרישות לקוחות ולבצע אינטגרציה מהירה לסביבות קיימות בכדי לתמוך בתהליכים עסקיים.

סייפטי-בוקס 5.0 מאפשר לארגונים לשמור את כל המידע המסווג במקום אחד מוצפן, מעין Dropbox ארגוני מאובטח, ולאפשר גישה למשתמשים למסמכים לפי הרשאות ועל פי תפקידם. את המידע המסווג ניתן לשתף עם אנשים נוספים בארגון או עם גורמים מחוץ לארגון בצורה נוחה, פשוטה ויעילה. שילוב של הכספת שמחזיקה את המסמכים עם מייל מאובטח מאפשר שליחה של מסמכים בכל גודל במייל מוצפן ישירות מתוך הכספת או מתוכנות דואר כגון מיקרוסופט (Microsoft) אאוטלוק.

כאשר ארגונים מצפינים את כל המידע המסווג שלהם במקום מרכזי אחד כמו סייפטי-בוקס ואינם מאפשרים למסמכים מסווגים להישאר על המחשבים או על המכשירים הניידים של המשתמשים בארגון ללא הצפנה, הסיכוי לאירוע של אבטחת מידע שבו ייחשף מידע מסווג קטן בצורה משמעותית.

לרגל הוצאת גרסה 5.0 של סייפטי-בוקס, סייפטי משיקה מבצע לארגונים שבו יוכלו הארגונים להטמיע את סייפטי-בוקס ל 90 ימי ניסיון ללא עלות וללא התחייבות ויוכלו להתחיל ליהנות מהדור הבא של כספות ארגוניות מאובטחות.

www.safe-t.com

הכותב הוא VP Marketing and Products ב-Safe-T.

אירועים קרובים