תוכן שיווקי

שמואל משעלי, YouCC: "שילוב פתרונות וידאו וצ'ט בתהליכי מכירה ושירות מאפשר לארגון לבצע קפיצת מדרגה עסקית"

16/02/2014 10:58
YouCC

"ארגונים רבים מכירים את המושג Unified Communication ואת פלטפורמת Lync כפתרון פופולארי לתקשורת אחודה, אבל הערך העסקי של הפלטפורמה חורג בהרבה מעבר לגבולות הגזרה של פתרון תקשורת בלבד. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת להשפיע מהותית על הגדלת שורת הרווחיות בארגון, זאת באמצעות שילוב פתרונות וידאו-צ'ט בתהליכי ליבה עסקיים, המסייעים לשפר ולייעל תהליכי תפעול, מכירות ושירות", אמר שמואל משעלי, מנכ"ל חברת YouCC טכנולוגיות.

חברת YouCC טכנולוגיות הוקמה ע"י שמואל משעלי, לשעבר מוביל תחום הפתרונות למגזר הפיננסים והבריאות במיקרוסופט ישראל. החברה פיתחה ומציעה פתרונות, כגון: מערכות לניהול מדיה דיגיטלית בארגון, ומערכת Cexpert לביצוע וידאו-צ'ט במוקדי תמיכה ושירות לקוחות ובמוקדי ארגון פנימיים. בנוסף עוסקת החברה בשילוב, פיתוח ויישום פתרונות לארגונים עסקיים, בדגש על פתרונות מבוססי Unified Communications ו-Collaboration. חברת YouCC הינה שותף זהב של מיקרוסופט (Microsoft) בתחום התקשורת האחודה, והיא מתמחה בהטמעת פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמות Lync ,Sharepoint ,Azure ,Office 365 ועוד. על לקוחות החברה נמנים ארגונים גדולים ממגזרי הבנקאות, ביטוח, בריאות, חינוך ועוד.

שמואל, מה האתגרים המרכזיים שאתה מזהה בתחום התקשורת האחודה?
אתגר מרכזי נוגע בשאלה כיצד ניתן להרחיב יכולות פתרון מתחום התקשורת למרחב העסקי הכולל של הארגון. השאלה היא כיצד Unified Communication יכול להתחבר לא רק להקטנת עלויות התקשורת של הארגון, אלא לתרום לתמונה עסקית רחבה של רווחיות הארגון, ולספק ערכים מוספים של הגדלת מכירות, ייעול השירות, הגדלת נאמנות לקוחות וייעול התפעול השוטף. לדוגמא, הפלטפורמה מאפשרת לקיים שיחת וידאו בזמן אמת עם לקוח, המבוססת על היכולת לחבר את Lync, שהוא פתרון אנטרפרייז, עם Skype, שהוא פתרון קונסיומרי; ניתן לקיים צ'ט או שיחת וידאו בזמן אמת עם לקוחות שהגיעו לאתר הארגון ולקדם תהליכי שירות ומכירה; ניתן להקים מוקדי שירות של שירותי ה-IT הפנימיים בחברה ועוד.

שמואל משעלי, מנכ"ל חברת YouCC טכנולוגיות

האם תוכל לתת דוגמא כיצד ארגונים יכולים להשתמש ביכולות אלו?
בוודאי. ניקח לדוגמא את עולם הבנקאות, אך הדבר נכון לכלל המגזרים. עולם הבנקאות הולך לכיווני הדיגיטל, כך שלקוחות יבצעו יותר פעולות באתר האינטרנט של הבנק – העמדת הלוואות, בירור יתרות, פעולות בניירות ערך ועוד. הצעד הבא יכול להיות הקמה של מוקד בנק וירטואלי, כזה שייתן מענה מלא באמצעות וידאו וצ'ט, וכול האינטראקציה בין הבנקאי במוקד או בסניף ללקוח תתקיים באמצעים דיגיטליים מבוססי טכנולוגיות של תקשורת אחודה. יש כאן חיסכון אדיר במשאבים לבנק – חסכון בשטחי נדל"ן, ציוד, ועוד. עבור הלקוח יש כאן אפשרות לקיים עסקים מול הבנק במקום ובזמן שנוחים לו, ובליווי מלא של בנקאי, ככה שהטכנולוגיה יכולה לאפשר מצב של win-win לשני הצדדים. כמובן שניתן את הדוגמא של הבנק הוירטואלי לאמץ כמעט לכול תחום אחר, החל במגזר הבריאות, הביטוח, חינוך, משרדי ממשלה ועוד.

המגמה היא להעביר פלטפורמות לענן. איך משתלבת הפלטפורמה במגמה זו?
אכן, המגמה היא מעבר לענן, ואת היישומים ניתן לצרוך בצורה מלאה מהענן, כלומר להקים תשתיות ארגוניות מלאות בענן מבלי להקים תשתיות פיסיות בארגון. אחד החסמים שמנע ארגונים מלעבור לענן היה בתחום הרגולציה, אך גם כאן נעשתה התקדמות גדולה, וכיום הפלטפורמה שאנו מציעים עומדת בכול הדרישות הרגולטוריות, תוך שמירה על המידע מפני דליפה ושמירה קפדנית על פרטיות הלקוחות. לטובת העניין מספקת החברה פתרונות תפורים ללקוחותיה, כולל יכולות מוגברות של אבטחת מידע, מניעת דלף ובקרה על המידע שעובר בין הארגון ללקוחותיו.

לאתר החברה: http://www.youcc.net

אירועים קרובים