גוגל רוכשת את חברת אבטחת המידע הישראלית SlickLogin

החברה, שעוסקת באבטחת מידע, נרכשה בעסקת Acqui-hiring, כלומר: עסקה בה נרכשים הצוות והידע של הנרכשת בלבד, ללא תמורה או עם תמורה נמוכה

חברה ישראלית נוספת נרכשת על ידי ענקית מיחשוב: הסטארט-אפ הישראלי SlickLogin הודיע כי נרכש על ידי גוגל (Google) בעסקת Acqui-hiring, כלומר: עסקה בה נרכשים הצוות והידע של הנרכשת בלבד, ללא תמורה או עם תמורה נמוכה.

הרעיון מאחורי החברה היה לפתח אמצעי זיהוי משתמש, למחשבים וטלפונים חכמים. הטכנולוגיה משמיעה קול חלש לאחר שגולש נכנס לאתר אינטרנט באמצעות סיסמה, מנתחת את המידע ותשלח את האות בחזרה לשרת של האתר, על מנת לאשר שהמשתמש הוא אמנם האדם המדובר. יצוין כי החברה הוקמה רק בקיץ האחרון, על ידי שלושה יזמים – אור זליג, ערן גלילי ואורי קבלי – ואין לה לקוחות או מוצר מסחרי כלשהו.

החברה פרסמה הודעה באתר שלה תחת הכותרת "SlickLogin מצטרפת לגוגל" ובה כתבו אנשיה כי "התחלנו בהקמת החברה כי אמצעי אבטחת המידע נעשו מסובכים יותר מדי ומעצבנים. החברים שלנו חשבו שאנחנו לא שפויים, אבל ידענו שאנחנו יכולים לעשות זאת טוב יותר. לכן, פעלנו על מנת לשפר את האבטחה תוך השארתה פשוטה".

על גוגל הם כתבו כי היא "חולקת את האמונות המרכזיות שלנו שכניסה לאתרים צריכה להיות קלה ולא מתסכלת, והאימות צריך להיות אפקטיבי מבלי להפריע". הם מסרו כי "גוגל מפתחת כמה רעיונות נפלאים שיעשו את האינטרנט בטוח יותר לכולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים