קירוב לבבות באמצעות השכלה – חנוכת מרכז ללימודי חרדיות

במסגרת שיתוף פעולה אקדמי ייחודי בין עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים, ותמורה – סמינר בית יעקב ללימודי הנדסה, נחנך השבוע בהר החוצבים מבנה חדש ללימודים לנשות המגזר החרדי.

שיתוף הפעולה בין שני המוסדות, תחת השם "תוכנית מח"ר", הוקם למטרת קידום הציבור החרדי במוסדות להשכלה גבוהה ולעצמאות בהמשך הדרך.

בטקס נכחו ח"כ הרב אריה דרעי ואשתו, הרבנית יפה דרעי שהיא נשיאת סמינר תמורה, וכמו כן גם פרופ' מנואל טרכטנברג, יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, עוזי וכסלר, יו"ר הוועד המנהל של המכללה וסגנית הנשיא שלומציון לולו. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: ח"כ הרב אריה דרעי; פרופ' מנואל טרכטנברג, יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה; עוזי וכסלר, יו"ר הוועד המנהל של עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים; שלומציון לולו, סגנית נשיא המכללה; הרבנית יפה דרעי, נשיאת תמורה - סמינר בית יעקב ללימודי הנדסה

פרופ' מנואל טרכטנברג, יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה, עם הסטודנטיות הלומדות במבנה החדש

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    מה הרמה של התואר הזה בכלל ?איך גומרים תואר מהנדס בשנתיים? המל"ג יודע על כך? בהרמלין לומדים 4 שנים מהנדס רוב המרצים מהטכניון ,המל"ג סוגרים את מכללת הרמלין בטענה שהרמה לא מספיקה ,על כמה קורסים מוותרים לתלמידות סמינר תמורה?

אירועים קרובים