VMware וגוגל יספקו גישה מאובטחת בענן לחלונות במחשבי Chromebook

הפתרון עומד בשלב ראשון לרשות הלקוחות כ-On-premise והוא צפוי להימסר כשירות DaaS מנוהל באופן מלא על ידי VMware ושותפים אחרים שמספקים שירותי vCloud, בענן או בפריסות היברידיות

VMware וגוגל (Google) הכריזו על פתרון שעתיד לספק גישה מאובטחת בענן ליישומי חלונות (Windows) ושולחנות עבודה על מחשבי Chromebook.

על פי VMware, הפתרון יספק ללקוחות ארגוניים עלות כוללת נמוכה יותר של מחשבי Chromebook לצד גישה בענן ליישומים נוכחיים ועתידיים.

הפתרון עומד בשלב ראשון לרשות הלקוחות כ-On-premise והוא צפוי להימסר כשירות DaaS מנוהל באופן מלא על ידי VMware ושותפים אחרים שמספקים שירותי vCloud, בענן או בפריסות היברידיות. הגישה ליישומי חלונות, מידע ושולחנות עבודה תבוצע באמצעות טכנולוגיית HTML5 של VMware, מיישום מבוסס אינטרנט ב-Chromebook שלהם. בנוסף, הפתרון יספק לארגונים בחירה בין תשתית וירטואלית לשולחן העבודה (VDI) לשירותי שולחן עבודה מרוחקים (RDS).

עמית סינג, נשיא גוגל אנטרפרייז, טען כי "ה-Chromebook יכול לחסוך לארגונים בממוצע 5,000 דולר למחשב, בהשוואה למחשבים נייחים מסורתיים. הוא מעוצב לדרך בה אנשים משתמשים כיום במחשבים ומהווה פתרון מאובטח, קל לשימוש וחסכוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים