סמסונג: השקת הגרסה המעודכנת של קיטקט קרובה

החברה תשיק את קיטקט 4.4.2 לרוב המכשירים הנוכחיים שלה במשפחת ה-Galaxy - טלפונים חכמים וטאבלטים כאחד ● הוא כולל תפריט מיקום חדש, עם גישה קלה יותר לתכונות ה-GPS, Wi-Fi ובקרות הרשת של המכשיר, תוכנת שיחות מיידיות משודרגת ושיפורים נוספים

Samsung Runway. סמסונג

סמסונג (Samsung) הודיעה כי היא מתכוונת להשיק בקרוב את הגרסה המעודכנת של קיטקט (KitKat), מספר 4.4.2, לרוב המכשירים הנוכחיים שלה במשפחת ה-Galaxy – טלפונים חכמים וטאבלטים כאחד. עם זאת, ההמתנה לעדכון יכולה להגיע במדינות מסוימות אף לכמה חודשים, מאחר שההשקה תלויה במכשירים עצמם ובספקיות השירות.

בין מכשירי ה-Galaxy שיקבלו, נכון לעכשיו, את העדכון לקיטקט 4.4.2 ניתן למצוא את הפאבלטים Note 2 ו-Note 3, הטלפונים S4 ,S4 mini ,S3 ו-S3 mini, והטאבלטים Tab 3 ,Note 8.0 ו-Note 10.1.

העדכון החדש לקיטקט מציע תפריט מיקום חדש, עם גישה קלה יותר לתכונות ה-GPS, Wi-Fi ובקרות הרשת של המכשיר. כמו כן, כלולים בו תוכנת שיחות מיידיות משודרגת ושיפורים נוספים, שאמורים לספק חוויית שימוש כוללת וארוכה יותר.

לעומת עדכוני מערכת הפעלה קודמים של גוגל (Google), שהשאירו הרבה מאוד מכשירים מאחור וגרמו לכך ששוק האנדרואיד (Android) כיום מבוזר מאוד, המטרה של סמסונג היא לעדכן כמה שיותר מכשירים ולדאוג להקטנה של מספר גרסאות האנדרואיד שפעילות בהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים