אורנג' השיקה את ה-G Flex בארץ

על פי LG, הפאבלט הקעור שלה מאפשר חוויית צפייה בווידיאו או במשחקים הדומה לצפייה בסרט באולם IMAX ● המכשיר יימכר בשבועות הקרובים בבלעדיות באורנג', תמורת 3,999 שקלים, אם כי אפשר להשיג אותו בחנויות הפרטיות תמורת 500 שקלים פחות

זמן קצר יחסית לאחר שהושק על ידי LG, אורנג' היא הראשונה מבין המפעילות ש-"מעלה לארץ" את הפאבלט הקעור G Flex, עם מסך 6 אינץ'.

לדברי החברה, מאחר שהוא קעור, מדובר במכשיר שנוח יותר לאחוז בו והמיקרופון שלו נמצא קרוב יותר לפיו של המשתמש בעת שיחה. לטענתה, היתרון העיקרי של המסך הקעור הוא העובדה שהוא מאפשר חוויית צפייה בווידיאו או במשחקים הדומה לצפייה בסרט באולם IMAX. זאת, על אף שהרזולוציה שלו נמוכה יחסית – 720X1280 פיקסלים, לפחות בהשוואה למסכים בסדר גודל כזה. חידוש נוסף שמציע המכשיר הוא הגב שלו, שעשוי חומר אלסטי בעל תכונת "ריפוי עצמי" במקרה של שריטות וכתמים עמוקים.

ה-G Flex מתהדר במסך P-OLED ובשבב Snapdragon 800 של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 2.26 ג'יגה-הרץ, בתוספת שבב גרפי Adreno 330 במהירות 450 מגה-הרץ. הוא מתבסס על אנדרואיד 4.2.2 (JellyBean) ויכול לשמש כשלט רחוק אוניברסלי, לשליטה על מגוון מוצרי אלקטרוניקה ואלקטרוניקה בידורית.

המכשיר כולל 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שאינו ניתן להרחבה, והוא מצויד במצלמה אחורית באיכות של 13 מגה-פיקסלים ובמצלמה קדמית באיכות של 2.1 מגה-פיקסלים. הסוללה שלו חזקה יחסית – 3.500 מילי-אמפר, אך כזו שאינה ניתנת להסרה. היא אמורה לספק זמן עבודה ליום שלם.

הפאבלט תומך בכל טכנולוגיות הקישוריות המובילות: תקן ac802.11 לחיבור אלחוטי, NFC, בלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) ו-USB 3.0. בנוסף, תומך המכשיר ברשתות LTE דור רביעי.

המחיר של ה-LG G Flex באורנג' יעמוד על 3,999 שקלים, במזומן או בפריסה ל-12 תשלומים באשראי. יבואנית המכשיר לישראל, רונלייט, תמכור בשבועות הקרובים את המכשיר רק במסגרת אורנג', בבלעדיות, ולא דרך ערוץ המכירה של LG. אולם, מנגד, המכשיר נמכר בחנויות פרטיות, ואפילו במחיר נמוך יותר בכ-500 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים