רד תקשורת תציג בכנס המובייל בברצלונה את פלטפורמת התקשורת D-NFV

פלטפורמת ה-D-NFV מציעה דרכים חדשות להטמעה מהירה ולניהול יעיל של שירותי רשת, דוגמת פיירוול, NAT, איתור פריצות ו-Caching, ללא השקעה במוצרי חומרה ייעודיים

שיתוף פעולה עם פורטינט. רד תקשורת מחשבים

רד תקשורת מחשבים תציג ותדגים במסגרת תערוכת הסלולר העולמית MWC, שתתקיים בשבוע הבא בברצלונה, את פלטפורמת ה-D-NFV פרי פיתוחה, שמציעה דרכים חדשות להטמעה מהירה ולניהול יעיל של שירותי רשת.

פלטפורמת ה-D-NFV (ר"ת Distributed Network Functions Virtualization) של החברה תורמת למעבר של עולם התקשורת לפתרונות וירטואליזציה של יישומי רשת ולרשתות מבוססות תוכנה (SDN). משמעות השינוי הזה היא ניתוק הזיקה בין פונקציות רשת ורכיבי חומרה ייעודיים.

עבור ספקי השירות מציעה הפלטפורמה דרכים חדשות להטמעה מהירה ולניהול יעיל של  שירותי רשת (דוגמת פיירוול, NAT, איתור פריצות ו-Caching), ללא השקעה במוצרי חומרה ייעודיים, בכך שניתן להריצם כתוכנה. הפתרון של רד מונע את הצורך בהשקה המקדימה המקובלת בדטה סנטרים ובכך מאפשר לספקים, על פי החברה, להקטין סיכונים ולהשיק שירותים וירטואליים במודל עסקי של Pay-as-you-grow. עבור הלקוחות הסופיים מאפשרת D-NFV קבלת שירותים במהירות וללא צורך בביקורי טכנאי, Try-and-buy ואבטחת איכות.

הפתרון, שיודגם בביתן החברה בתערוכה, משלב Layer2/Layer3 FPGA-based NID ותשתית מיחשוב עם שרת סטנדרטי מסוג x86 להרצת האפליקציות בצורה וירטואלית. כמו כן, ישולבו בהדגמה ה-ETX-2 – מערכת ניטור ביצועים, שמספקת ניטור מקצה לקצה עבור שירותי Layer2/Layer3 – Y.1731/Y.1731 – וה-MiNID – ממשק רשת זעיר ליישום שירותי Carrier Ethernet, שכבר הוכתר כמוצר הטלקום החדשני ביותר לשנת 2013.

בנוסף, תחשוף רד את פתרון Service Assured mobile demarcation, שמדגים רסיבר GPS מובנה ומערכת תזמון וסינכרוניזציה מדויקת IEEE1588 Grandmaster. על ידי מיקומה ברשתות LTE ו-LTE-A מתאפשרים צמצום של השקעות יקרות בשדרוגי רשת לסינון שעונים, שחרור מפעילי התקשורת מהצורך לשלב רכיבי GPS יקרים בכל מגדל או תא סלולרי ופריסה נוחה במקומות שבהם אין קליטת GPS, כגון מרכזי קניות גדולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים