אמובי השיקה מערכת לניהול אפליקציות מובייל

Amobee LTV מאפשרת, בין היתר, ניתוח של המשתמשים, יכולת להציע להם הצעות ייחודיות וניהול של הפרסום באפליקציות

אמובי (Amobee) השיקה את Amobee LTV – מערכת שמאפשרת ניהול מלא של אפליקציות, החל מיכולת לניתוח ואפיון מעמיק של משתמשי האפליקציה ועד לאפשרות להציע הצעות ייחודיות, לפי פילוח משתמשים. זאת, לצד ניהול מלא של הפרסום והמונטיזציה שלהן. המערכת מאפשרת בנוסף שליחת הודעות Push – מסמסים באפליקציה עצמה ועד לפרסומות Rich media.

על פי החברה, ניתן באמצעות הפלטפורמה למקסם הכנסות מפעילות המשתמשים. Amobee LTV תומכת נכון לעכשיו במכשירים מבוססי iOS ואנדרואיד (Android).

גיל שינפלד, ה-CTO של אמוביעבור המפרסמים, הפלטפורמה כוללת את מערכת Amobee RTB DSP לרכש מדיה באפליקציות ואת Amobee 3D – פורמט לפרסום סלולרי. לבעלי האפליקציות היא מציעה את Amobee RTB Exchange – מערכת לניהול הכנסות מפרסום שמקשרת את האפליקציה להיצע של מפרסמים, כמו גם את Amobee 3D SDK, שמאפשרת הגשת פרסומות D3.

"לקוחות באים והולכים, אבל מעריצים נשארים לנצח", אמר מארק סטרקר, נשיא אמובי. "בנינו את הפלטפורמה הזו על מנת לייצר ללקוחותינו קשר חזק ויציב עם הלקוחות שלהם. באמצעות Amobee LTV, מנהלי שיווק ומפתחי אפליקציות יכולים להכיר מקרוב את משתמשי האפליקציות שלהם ולהציע להם את הדברים שמתאימים להם ביותר. דרך זה הם יכולים להפוך את אותם משתמשים למעריצים".

גיל שינפלד, ה-CTO של החברה, אמר כי "הפלטפורמה מאפשרת להבין בקלות מיהם משתמשי האפליקציה, כיצד הם עושים זאת, להציע להם מידע ושירותים מותאמים אישית ועל ידי כך להפוך אותם למשתמשים נאמנים. בנינו ממשק שמתאים למפתח הבודד ולמנהלי השיווק. המידע הגולמי מעובד על ידי אלגוריתמים ייעודיים שמפיקים מידע". הוא ציין כי "הפלטפורמה פותחה במרכז הפיתוח שלנו בהרצליה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים