תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שריג צור, ווי אנקור: "המיזוג של ווי ואנקור מביא לשוק שחקן מרכזי ואיכותי בתחום תשתיות המחשוב"

20/02/2014 17:03

"אנחנו מצויים בימים אלה בתהליך מיזוג בין החברות ווי (!We) ואנקור. אחת המטרות במיזוג היא לייצר לטובת לקוחותינו שחקן משמעותי ואיכותי, שיוכל לתת ערך בכול תחומי המחשוב הארגוני, וירטואליזציה, אחסון, ניהול, אבטחת מידע, מחשוב ענן וביג דאטה. לצורך כך הקמנו אצלנו בבית התמחות טכנולוגית שיכולה לתת מענה לכול צרכי הדטה סנטר הארגוני והתשתיות. בכוונתנו להגדיל את המומנטום ב-2014 ולתפוס נתח שוק גדול עוד יותר בתחום הדטה סנטר", כך אמר שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, מקבוצת חילן. צור דיבר בפתח אירוע ללקוחות  אותו קיימה ווי אנקור בבית סיסקו בנתניה בהשתתפות כ-100 מנהלי תשתיות, ובשיתוף עם החברות Cisco, NetApp, VMware, ו-Commvault.

צור הוסיף כי "בתחומי האחסון ווי אנקור מובילה את השוק בביצוע של כ-600 פרויקטים מבוססי טכנולוגיות NetApp שהחברה מבצעת מדי שנה, ונמשיך להשקיע גם בטכנולוגיות NetApp חדשות כדוגמת פלאש, דטה אדג' ועוד. בתחום הוירטואליזציה אנחנו מקיימים שותפות פרמייר עם VMware, וחשוב לציין את כמות הלקוחות המרשימה, וכמות המוסמכים הגדולה. השותפות עם סיסקו מביאה לשולחן טכנולוגיות שרתים מתקדמות, עם יכולות הביצוע המוכחות שלנו בעולמות הדטה סנטר. בתחום הגנת המידע וניהולו בחרנו בפתרונות Commvault, ואנחנו רואים גידול בפעילות המשותפת ופרויקטים גדולים שנמצאים בביצוע. אנחנו גם רואים מעבר של ארגוני SMB לענן, כאשר כ-100 ארגונים עברו לתשתיות הענן של We! Cloud. בתחום הביג דאטה מדובר במנוע צמיחה לשנים הבאות, עם בנייה אצלנו של יכולות מתקדמות בתחומי התשתיות והאנליטיקה".

בועז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל, ציין כי "סיסקו נכנסה לעולם השרתים והדטה סנטר רק בשנים האחרונות, אך היא מכוונת להיות שחקן דומיננטי ומרכזי בעולם הזה. פתרונות השרתים שלנו כבר הוכרו כמובילים ברמה העולמית, כאשר גם בישראל כ-300 ארגונים כבר בחרו בשילוב הפתרונות שלנו בדטה סנטר. השותפות עם ווי אנקור מביאה לתחום הדטה סנטר תפיסה טכנולוגית חדשה עם יכולות ביצוע מעולות".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל, ציין כי "תשתיות הדטה סנטר עוברות להיות מבוססות תוכנה – Software Defined Data Center, כך שכול הסביבה המחשובית תהיה מנוהלת על ידי תוכנה. זה נותן כוח ל-IT לפעול במהירות רבה יותר מבעבר ולהטמיע את קונספט ה-IT as a Service. שילוב הכוחות עם ווי אנקור מאפשר לשוק ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות בעלות-תועלת גבוהה".

שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל, ציין כי "הפעלת הדטה סנטר כיום מורכבת ממגוון של פתרונות שמצריכים סנכרון ותיאום. המגמה היא של מעבר לפטפורמה אחודה של ניהול הדטה סנטר, שמציעה ממקום אחד – ניהול, ארכוב, חיפוש, גיבוי ושחזור, הגנה, אנליזה, שינוע המידע לאתר מרוחק ועוד. פתרון SIMPANA של Commvault מאפשר לארגונים חסכון דרמטי בעלויות, לצד הכנת הדטה סנטר לעידן של חדשנות והתמודדות עם הגידול האקספוננציאלי במידע. ללא ספק השילוב עם ווי אנקור, שמתמחים בדטה סנטר, נותן ללקוחות ערך מוסף גבוה".

גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות NetApp ישראל, ציין כי "השוק מתקדם לכיוון של ענן, ו-NetApp מספקת פתרונות שיקלו את המעבר לענן על סוגיו השונים. זה נכון ליישום בענן הפרטי, להעברת הדטה סנטר לספקי ענן מקומיים, או לעננים גלובליים כדוגמת אמזון. היכולת של ווי אנקור להתאים ולהטמיע את הטכנולוגיה בפלטפורמה הנכונה היא מכפיל ערך משמעותי ללקוחות".

עוד הציגו באירוע טל מירון – מנהל תחום ביג דאטה בווי אנקור, וחוויאר גוארין – סגן נשיא איזורי בחברת MapR, את שיתוף הפעולה בין החברות בתחום ביג דאטה באמצעות תשתיות Hadoop ייעודיות לאנטרפרייז.

אירועים קרובים