אינטל תשלב את העט האלקטרוני של אן-טריג הישראלית ב-"טאבלט החינוך"

מדובר בעט אקטיבי שעבר עיצוב מיוחד כדי להתאים לגוף של הטאבלט החדש, והוא מספק תכונות ויכולות שונות שעל פי החברה מסייעות לתלמידים

אינטל (Intel) תשלב בטאבלט חדש אותו היא מייעדת לתחום החינוך את פתרון העט האלקטרוני שמציעה החברה הישראלית אן-טריג (N-Trig). מדובר בעט אקטיבי שעבר עיצוב מיוחד כדי להתאים לגוף של הטאבלט החדש, והוא מספק תכונות ויכולות שונות שנבנות מעל מערכת ההפעלה של המכשיר – אנדרואיד (Android).

המטרה היא לממשק טוב יותר את השימוש בטאבלט לטובת הצרכים השונים של מערכת החינוך ולצד זה, להנגיש את השימוש בו באמצעות פתרון נוח יותר מאשר מקלדת ועכבר. כמו כן, העט מאפשר להתעלם ממגע אחר בטאבלט, מה שמאפשר להניח על המסך גם את היד השנייה, זו שלא "כותבת".

על פי החברה, העט האלקטרוני שלה יכול להביא לשיפור יכולת הכתיבה של התלמידים או לאפשר להם לכתוב הערות על עבודות ישירות על המסך. כמו כן, כך אן-טריג, השימוש בעט מקל על כתיבת נוסחאות מתמטיות או כימיות מורכבות ואת התמיכה שלו ב-256 רמות רגישות ללחץ ניתן להביא לידי ביטוי בשיעורי אומנות.

"שיתוף הפעולה עם אינטל עזר לנו להבין טוב יותר את צרכי המשתמשים בטאבלט בתחום החינוך", אמר רונן הלדמן, סמנכ"ל השיווק של אן-טריג. "תוספת העט האקטיבי שלנו מאפשר ליצרניות טאבלטים ומחשבים ניידים אחרים לבדל את המוצרים שלהם מאלה של המתחרים על נתח שוק זה, ובמקביל לשפר את תהליכי הלמידה של התלמידים ולהתאימם לסביבה הטכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים