האם נמצא פתרון למניעת עומס ברשתות סלולריות בערים?

יזם היי-טק בשם סטיב פרלמן טוען שפיתח טכנולוגיה שמונעת את הבעיה המטרידה בצורה זולה ויעילה ● על מנת להוכיח את טענתו, הוא מתכוון לערוך ניסוי נרחב בסן פרנסיסקו

סטיב פרלמן, יזם היי-טק וממציא ותיק, חולל כבר לא מעט מהפכות בעולם המדיה. כשעבד באפל (Apple), הוא פיתח את טכנולוגיית הווידאו Quicktime, ולאחר מכן הקים את חברת WebTV אותה מכר למיקרוסופט (Microsoft) תמורת 503 מיליון דולרים בשנת 1997. הוא יצר גם את Onlive ופיתרון משחקים בענן אותו זנח בשנת 2012 בשל מיעוט לקוחות.

כעת טוען פרלמן כי מצא פיתרון לבעיה משמעותית בעולם של הטלפונים הסלולריים: על סמך טכנולוגיה שפיתח בעצמו, אותה הוא מכנה pCell, הוא מבטיח למנוע עומס ברשתות סלולריות באזורים עירוניים צפופים – בצורה זולה ויעילה.

מאחר ובעקבות הכישלון של Onlive, שעלה למשקיעים במיליונים רבים, התקשה פרלמן לשוב ולגייס הון סיכון, הוא משקיע בעצמו בפרויקט החדש במסגרת הסטארט-אפ Artemis Networks. עד כה הניבה היוזמה בעיקר סרטון וידאו מרשים שבו ממחיש פרלמן כיצד כמה עשרות טלפונים סלולריים רגילים מציגים בו-זמנית, זה ליד זה, וידאו בהפרדה של 4K – משימה שלטענתו אינה אפשרית בטכנולוגיות הקיימות.

היעד הנוכחי של פרלמן הוא לערוך בסן פרנסיסקו ניסוי רחב היקף להוכחת התפיסה של טכנולוגיית pCell. במסגרת הניסוי יוצבו משדרים על גגות של 350 מבנים בהמשך השנה, ואם הניסוי יניב תוצאות חיוביות, מקווה פרלמן שהטכנולוגיה שלו תחולל בשנים הקרובות מהפכה בעולם הסלולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים