תוכן שיווקי

יתרון חברות האינטגרציה הקטנות על פניי החברות הגדולות והחיסכון ללקוח הסופי

23/02/2014 17:24

"חברות ההיי-טק מבינות כיום, יותר מבעבר, שדווקא חברות האינטגרציה וההפצה הקטנות עדיפות בהרבה על חברות האינטגרציה הגדולות – ברמת השירות המהיר, התמיכה לפני ואחרי כל דרישה, ובעיקר המחיר!", מסביר חנן גבע, מנכ"ל Giyo Solutions. "חברות האינטגרציה הגדולות, שלעיתים קרובות נעזרות בחברות האינטגרציה הקטנות יותר, גם ברמת האפיון מול הלקוח, מוסיפות לא מעט רווח כדי לכסות עובדים רבים וקבלנות משנה, מה שחוסך את כל העלויות הרבות האלה ברגע שעובדים ישירות דווקא מול החברות הקטנות".

חנן גבע, מנכ"ל Giyo Solutions"חשוב להבין, הוא מציין, "החברות הגדולות עובדות בדרך כלל עם קבלני משנה ולעתים אפילו לא נמצאות באתר הלקוח. אנחנו כאן כדי לחסוך ללקוח את כל הכספים המיותרים שהוא מוציא. הידע, הניסיון ובעיקר הרווחיות הנמוכה שלנו, חוסכת ללקוח המון כסף וזמן".

ציון אילתים, מנכ"ל ENI תקשורת מחשבים, אומר כי "הלקוחות שלנו יודעים להיעזר בנו גם בדברים הקטנים ביותר, כאשר את שאר החברות זה לא מעניין. אנחנו כאן בשביל הלקוח ורוצים ללוות אותו שנים רבות".

הוא מוסיף כי "אנחנו יודעים לספק ללקוח ארונות תקשורת, מערכות UPS, פסי שקעים, KVM, מערכות קירור, מערכות אודיו ו-וידיאו, כבלים מסוגים רבים וכל ציוד אחר, אפילו מתאמים וברגים, אם יבקש זאת. אנחנו נמצאים כל הזמן בשטח ומכירים היטב את רוב חדרי השרתים (חלק ניכר מהם אנחנו התקנו, כקבלן משנה). כיום, אנחנו מספקים ישירות ללקוח מגוון גדול של ציודים לחדרי השרתים, ומפיצים מספר חברות מובילות בתחום שאותם אנחנו מייצגים בישראל ויכולים לתת פתרון כולל ללקוח, החל מהשקע בקיר ועד פתרון מלא לבניית חדר שרתים גדול".

חברת Giyo Solutions וחברת ENI תקשורת מחשבים, בעלות ותק וניסיון רב, עוסקות במתן פתרונות לחדרי שרתים, פתרונות אודיו וידאו, אבטחת מידע, כולל אפיון ועבודות תשתית ואינטגרציה.

 ציון אליתים, מנכ"ל ENI תקשורת מחשביםהחברות מספקות מגוון רחב מאוד של פתרונות, הנופלים תחת הקטגוריה של תשתיות תפעול ומיחשוב (Facility & IT Infrastructure) למרכז הנתונים, חדר המחשבים או לסביבות ממוחשבות ותעשייתיות באשר הן.

חברת Giyo Solutions וחברת ENI תקשורת מחשבים, מפיצות יחד את חברת Tripplite העולמית, המייצרת מערכות UPS, ארונות תקשורת ברמה גבוהה, מערכות קירור, KVM, פסי שקעים מנוהלים, פאנלים, כבלים ועוד.

כמו כן, השתיים מייצגות בארץ את את חברת SmartAVI האמריקאית, המייצרת מערכות אודיו וידאו ושילוט דיגיטלי www.smartavi.com. בימים אלה נפתח המשרד הרשמי של SmartAVI בישראל ומיוצג ע"י 2 החברות.

חברה נוספת המיוצגת על ידם, היא חברת Bit Defender, העוסקת באבטחת מידע ואנטי וירוס www.bitdefender.co.il

אירועים קרובים