אריקסון השיקה פתרונות לניהול הרשת והענן

מנהל הרשת החדש ישמש את מפעילי הטלקום לניהול הטרנספורמציה של הרשתות לטכנולוגיות חדשות ויאפשר ניהול רשתות היברידיות ● מערכת ניהול הענן מאפשרת למפעילות ולספקי השירותים לספק שירותי תקשורת גמישים מקצה לקצה על ידי שימוש בנכסי הרשת

יצרנית תשתיות התקשורת אריקסון (Ericson) השיקה, לקראת פתיחתה מחר (ב') של תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה, פתרונות חדשים לניהול הרשת והענן. הפתרונות יוצגו בביתן החברה בתערוכה.

מנהל הרשת החדש של החברה הוא פלטפורמה שתשמש את מפעילי הטלקום לניהול הטרנספורמציה של הרשתות לטכנולוגיות חדשות. הוא יאפשר ניהול רשתות היברידיות – החל מרדיו מרובה תקנים דרך תאים קטנים ו-Wi-Fi משולב ברשתות בתוך מבנים, שידור מרובב (TDM), רשתות IP מפותחות, תשתיות רשת וירטואליות וכלה ברישות דינמי ברשתות מוגדרות תוכנה (SDN).

על פי אריקסון, הפתרון משפר את ביצועי הרשת ומפחית את העלויות התפעוליות באמצעות שילוב ומיכון של הפונקציות הניהוליות בדומיינים השונים. ביצוע ניתוחים ברובד הנתונים החוצה את הדומיינים מאפשר תובנות חדשות וטובות יותר ליכולת תכנות המבוססת על מדיניות.

מנהל הרשת של אריקסון הוא חלק בלתי נפרד מקו מערכות התמיכה התפעוליות (OSS) של החברה לניהול סביבות מרובות יצרנים, והוא מתרחב בהתאם לצרכי הרשת העתידיים.

במקביל, השיקה החברה מערכת לניהול הענן (Ericsson Cloud Manager). הפתרון מאפשר למפעילות ולספקי השירותים לספק שירותי תקשורת גמישים מקצה לקצה על ידי שימוש בנכסי הרשת. המערכת תאפשר שימוש ביכולות ענן מבוזרות, כגון מיחשוב ואחסון, מה שלפי החברה יוביל לחוויית שימוש גבוהה יותר באמצעות אפליקציות ענן ושימוש יעיל יותר במשאבי הרשת.

בעידן שבו הניידות משחקת תפקיד ראשי בחיי היומיום הדיגיטליים, רשתות הסלולר עוברות לעולם הענן. העלייה במיקוד של המפעילות בחוויית המשתמש של צרכני הסלולר והרצון של המפעילות להגדיל רווחים מכתיבים התפתחות של הרשתות והענן במקביל. שירותי הענן צריכים להיות מבוזרים ובמקביל, הרשתות, על יכולות המיחשוב והאחסון שלהן, צריכות להיות גמישות יותר ולספק שירותים מקצה לקצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים