סמסונג הכריזה על שני שעונים חכמים חדשים

Gear 2 ו-Gear 2 Neo, יהיו מצוידים במערכת הפעלה Tizen, מסך של 1.63 אינץ' ויגיעו עם תאימות מלאה למכשירי Galaxy ● המכשירים יתחילו להימכר באפריל

סמסונג (Samsung) הודיעה היום (א') במסגרת התערוכה העולמית לסלולר שנערכת בברצלונה, על הדור הבא של השעונים החכמים שלה, Gear 2 ו-Gear 2 Neo.

שני השעונים מוגדרים על ידי החברה כמכשירים מלווים, שאפשרים למשתמש לקבל או לסנן שיחות ומסרים, ולספק התראות על פעילויות והרגלים שלו. המכשירים נבנו כך שהם יהיו מסוגלים לשלוט על טלוויזיות, לעזור בכל מה שקשור לאימוני כושר גופני על ידי כך שהם מודדים את קצת פעימות הלב, והם מצוידים גם בנגן מוזיקה שאיתו אפשר לשמוע את השירים ממכשיר הסמארטפון מבלי לקחת אותו. עוד אמרו בסמסונג, שבעת שהמכשיר יתחיל להימכר, באפריל, הוא יהיה תואם לעשרות מכשירי Galaxy הקיימים בשוק.

ומה במפרט? המכשירים יהיו מצוידים במסך 1.63 אינץ', ה-Gear 2 יגיע עם מצלמת 2 מגה פיקסל, שתוכל לצלם גם וידאו HD, מערכת ההפעלה של השעונים תהיה גרסה מותאמת של Tizen, והוא יגיע עם 4 ג'יגה בית זיכרון איחסון, 512 מגה בייט זיכרון RAM, ובטריה של 300mAH, שתספיק, לפי החברה, ל2-3 ימים בשימוש רגיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים