אסוס השיקה בברצלונה את הפאבלטים החדשים שלה

החברה השיקה שני פאבלטים: ה-Fonepad 7 וה-Fonepad 7 LTE, את סדרת הטלפונים החכמים ZenFone, מוצרים חדשים בסדרת ה-PadFone, המשלבים בין טאבלט וטלפון חכם, ואת ה-ZenUI, ממשק משתמש לשימוש במכשירים הניידים של החברה

על רקע ההצלחה במכירות הפבאלטים והירידה הצפויה במכירות הטאבלטים השיקה היום (ב') אסוס (ASUS) בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה את ההיצע שלה לתחום.

בין המוצרים ניתן למצוא את ה-Fonepad 7 LTE (שנקרא ME372) ואת ה-Fonepad 7 (שנקרא ME175) – שני מוצרים חדשים בסדרת הפאבלטים שלה; סדרת הטלפונים החכמים ZenFone, המגיעים בגדלים של 4, 5 או 6 אינץ'; מוצרים חדשים בסדרת ה-PadFone, המשלבים בין טאבלט וטלפון חכם במכשיר אחד; ואת ה- ZenUI, ממשק משתמש לשימוש במכשירים הניידים של החברה.

ה-Fonepad 7 LTE הוא פאבלט בגודל שבעה אינץ' עם קישוריות LTE מובנית, רמקולים קדמיים כפולים, מסך HD וטכנולוגיית IPS, לצד מעבד אינטל (Intel) וטכנולוגיית Hyper-Threading, המאפשרת שימוש במספר יישומים במקביל, וביצועים גרפיים למשחקים ולאפליקציות – תוך חיסכון באנרגיה.

ה-ME175 הוא פאבלט בגודל 7 אינץ' בעל קישוריות דור שלישי, שניתן להשתמש בו הן כטלפון נייד והן כטאבלט. למכשיר תצוגת HD המלווה בטכנולוגיית IPS, מעבד Intel Atom כפול ליבה.

ה-ZenFone היא סדרת טלפונים חכמים בעלי מסכי Corning Gorilla Glass עמידים בגודל 4, 5 או 6 אינץ'. משקלו של ה-ZenFone 4 הוא 115 גרם ויש לו מעבד כפול ליבה מבית אינטל, טכנולוגיית Hyper-Threading, ושתי מצלמות מובנות, קדמית ואחורית. ה-ZenFone 5 וה-ZenFone 6 מצוידים בטכנולוגיית GloveTouch ו-PenTouch למסך מגע רגיש במיוחד, שמאפשר שימוש או הקלדה גם עם עט ייעודי או כפפות.

ה-PadFone Mini הוא טלפון חכם, בעל מסך בגודל 4 אינץ' שהופך לטאבלט בגודל 7 אינץ' על ידי חיבור לתחנת עגינה. הוא מכיל מעבד כפול ליבה מבית אינטל וטכנולוגיית Hyper-Threading לביצועים חזקים תוך חיסכון באנרגיה, עם זיכרון פנימי בנפח 8 ג'יגה-בייט הניתן להרחבה עד לנפח של 64 ג'יגה-בייט.

ה-New PadFone הוא טלפון חכם בעל מסך FHD בגודל 5 אינץ' עם קישוריות LTE מהירה, שהופך למחשב לוח FHD בגודל 10 אינץ'. המכשיר מצויד במעבד מרובע ליבות של קוואלקום (Qualcomm) ובמצלמת PixelMaster 13MP, לתמונות סטילס או וידיאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים