אפליקציות חדשות למשקפי אפסון יאפשרו לנווט, לתחזק את המחשב בלי ידיים ולהיות כוכבים לרגע

החברה תשיק בתערוכת הסלולר העולמית שורה של אפליקציות שפיתחו שותפים עסקיים שלה

אפסון (Epson) תשיק בתערוכת הסלולר העולמית MWC, שמתקיימת בימים אלה בברצלונה, מספר פיתוחים ואפליקציות למשקפי המציאות הרבודה, ה-Moverio BT-200, אותם השיקה באחרונה. האפליקציות הללו פותחו על ידי שותפיה העסקיים של אפסון.

אחת מאותן אפליקציות, שפיתחה APX Labs, משלבת את המשקפיים עם מערכת מיקום וניווט במבנים סגורים של SK Telecom, שמאפשרת ניווט תוך שימוש בטכנולוגיית בלוטות' (Bluetooth). אפליקציה נוספת, של Dentsu היפנית, מאפשרת לכל צעירה יפנית להפוך לכוכבת לרגע ולהופיע בפני קהל וירטואלי. Metaio תדגים כיצד ניתן להשתמש במשקפיים החדשים לביצוע מטלות תחזוקה במחשבים בלי להשתמש בידיים. Scope AR תציג אפליקציה המיועדת לפשט משימות לא מוכרות באמצעות הנחיות ויזואליות וקוליות. Wikitude תשיק שתי אפליקציות: אחת תאפשר למשתמשים המצוידים במשקפיים להביט בשמיים ולראות את כל מערכות הכוכבים בתנועה, ושנייה תסייע לאנשי מכירות למכור מוצרים – בלי המוצר עצמו.

לדברי אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, במהלך התערוכה מתוכננות מספר פגישות עם חברות ישראליות המפתחות בסביבת האנדרואיד (Android) לטובת חיפוש רעיונות. "אפסון ושותפיה העסקיים יציגו בתערוכה כמה יישומים מעשיים לשימושים צרכניים ועסקיים. יש כאן הצצה לעתיד של כולנו", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים