מוזילה מציגה: סמארטפון ב-25 דולר

המכשיר יבוסס על מערכת ההפעלה Firefox OS, וייוצר בשיתוף פעולה עם ספרדטרום הסינית

ארגון מוזילה (Mozilla) הציג אב טיפוס לטלפון חכם שמחירו לצרכן אמור להיות 25 דולרים בלבד, ובכך להגדיר מחדש את טווח השוק של הטלפונים החכמים שמוגדר כרמת כניסה. מדובר, כמובן, בטלפון המבוסס על מערכת ההפעלה שמציעה הארגון לשוק הנייד, ה-Firefox OS. כדי להשיג את המטרה הזו חבר הארגון ליצרנית שבבים סינית קטנה בשם ספרדטרום (Spreadtrum).

הטלפון שבונות שתי החברות יחדיו יהיה מבוסס על מערכת על שבב חדשה של החברה, בשם SC6821. מדובר במערכת מבוססת מעבד חד ליבה שמיועדת להוריד עוד יותר את עלויות הייצור של הטלפונים החכמים ברמת הפתיחה, ולהביאם, כאמור, לרמה שמאפשרת למכור מוצרים סופיים שמתחרים במחירי הטלפונים הפשוטים.

לפי ספרדטרום, ה-SC6821 יכול להביא לשוק מכשירים עם מסך 3.5 אינץ' ברזולוציית HVGA שמציעים קישוריות WiFi, בלוטות' ו-FM וכן יכולות צילום ברמת כניסה. יכולות אלו מתאימות למערכת שמבוססת על תקני HTML, התקנים עליהם מבוססת Firefox OS.

"פתרונות אלו מרחיבים את הזמינות הגלובלית של של טלפונים חכמי מבוססי רשת פתוחה לרוכשי טלפונים חכמים ברמת הכניסה ועבור אלו שעושים זאת לראשונה. הפתרון מקצר את הזמן לשוק ומקטין את עלויות הייצור של הטלפון עבור יצרניות שרוצות להביא טלפונים כאלה לשוק", הודיעה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים