מדיה-טק הכריזה על מערכת על שבב חדשה

ה-MT6732 יצויד בארבע ליבות, יתבסס על ארכיטקטורה של 64 ביט ויותאם לעבודה ברשתות LTE

מדיה-טק (MediaTek) ניצלה את תחילת תערוכת MWC 2014 כדי להכריז על מערכת על שבב חדשה מתוצרתה. מדובר הפעם ב-MT6732, המעבד המרובע הליבות הראשון של החברה המבוסס על ארכיטקטורה של 64 ביט ומשלב תוכו גם תאימות לעבודה ברשתות LTE.

המערכת של שבב החדשה מתבססת על טכנולוגיית המעבדים Cortex-A53 של ARM, שכאמור מדובר במעבדי 64 ביט, והם פועלים במהירות של 1.6 ג'יגה-הרץ. בנוסף, שילבה מדיה-טק במערכת את השבב הגרפי החדש של ARM, ה-Mali-T760, שבין השאר תומך בקידוד ה-H.265 החדש יחסית ומציע יכולות צילום וידאו באיכות HD מלאה בקצב של 30 פריימים לשנייה.

יצרניות שייבחרו לשלב את ה-MT6732 בטלפונים שלהן יוכלו להציע מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסלים שמספקת יכולות כמו תמונה-בתוך-תמונה (PIP) וידאו-בתוך-וידאו (VIV) וכן ייפוי פנים בעת תצלום סרטונים. המערכת החדשה תומכת גם בטכנולוגיות קנייניות של מדיה-טק שמאפשרות הצגת סרטונים באופן חלק בקצב של 60 פריימים/לשנייה (ClearMotion), וכן הזרמת תמונות באיכות של טלוויזיה דיגיטלית (MiraVision).

כאמור, מעבר לתמיכה ב-Wi-Fi מציעה המערכת תמיכה ב-LTE וכן בבלוטות' 4.0, וכן יכולת שיתוף סרטוני וידאו בין מכשירים שמכונה MiraCast על ידי החברה.

לפי מדיה-טק המערכות על שבב החדשות הללו יהיו זמינות ברבעון השלישי של 2014, ומכשירים המבוססים עליהם יגיעו עוד לפני סוף השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים