יבמ הציגה כלים חדשים לשילוב בין המיינפריים למובייל

המהלך נועד לתמוך בהמשך תהליכי הווירטואליזציה של תשתיות רשת ולהרחיב את היכולות והתועלות של אספקת שירותים במודל מיחשוב ענן בעולם רשתות התקשורת

יבמ (IBM) הציגה השבוע בברצלונה מערכת חדשה לניהול מיחשוב נייד על גבי מיינפריים מתוצרתה. המהלך נועד לתמוך בהמשך תהליכי הווירטואליזציה של תשתיות רשת ולהרחיב את היכולות והתועלות של אספקת שירותים במודל מיחשוב ענן בעולם רשתות התקשורת.

מהענק הכחול נמסר כי המערכת החדשה משתלבת במדיניות החברה, שחותרת לסייע לספקי שירותי תקשורת למצות את יתרונות הענן באמצעות מערכות שלה. כמו כן, היא מסייעת לעמוד בביקוש הגובר לתעבורה ברשת, תוך חיסכון בהוצאות וצמצום הזמן הנדרש להקמת שירותים חדשים.

על פי יבמ, תשתיות גמישות הופכות קריטיות יותר ויותר בארגונים המבקשים למנף את יתרונות עולם המובייל. חבילת הפתרונות החדשה למיחשוב נייד על גבי מערכות מרכזיות (IBM System z Solution for Mobile Computing) מסייעת, כך נמסר, לרתום את המיינפריים להרחבה מהירה של יישומים ארגוניים לעולם המובייל. זאת, תוך גיבוש צורות חדשות של אינטראקציה עם לקוחות ותרומה ברורה לביצועי החברה.

באמצעות החבילה ניתן למנף את הנתונים הקיימים והתנועות העסקיות המנוהלות על גבי המחשבים המרכזיים תוך שיפור היתרונות, האבטחה וההחזר על ההשקעה בתשתיות השרתים המרכזיים מסדרת System z, ציינה החברה.

בנוסף, יבמ תציע יכולות חדשות ללקוחות הנזקקים לאספקת זרם ישיר של 48 וולט בדטה סנטרים שלהם, שמהוות דרישה טיפוסית ללקוחות בעולם הטלקום. סל מוצרי שרתי Flex של הענק הכחול יכלול גם עבודה ב-48 וולט, לרבות בשרתי עיבוד, אחסון וצמתי רשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים