תוכן שיווקי
לקראת כנס NetApp Directions, יום ב' 3 מרץ, אבניו

גיא רחמים, NetApp ישראל: "המטרה – לתת מענה לכל סוגי הענן"

24/02/2014 17:20

"אנו מבחינים בקרב הלקוחות הארגוניים  בשתי מגמות. האחת, מעבר למיחשוב ענן. השניה, מעבר בין סוגי הענן השונים – ענן פרטי, ענן ציבורי, ענן בן כלאיים ועבודה במתכונת אירוח. היכולת שלנו היא לתת מענה לכל סוגי העננים – ולמעבר ביניהם", כך אמר גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות, NetApp ישראל.

רחמים התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס NetApp Directions, שייערך ביום ב' ה-3 למרץ, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. בכנס תוצג מפת הדרכים הטכנולוגית של ענקית האחסון, והפתרונות אותם היא מציעה ללקוחותיה הארגוניים. הכנס הוא חלק ממסע עולמי של כנסים שעורכת החברה, שהחל בלונדון, עבר לאמסטרדם ופריז, ולאחר ישראל – ימשיך לדיסלדורף ולמוסקבה.

לפני חצי שנה, אמר רחמים, "NetApp הכריזה על גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלה למערכות אחסון, Clustered Data ONTAP. הגרסה החדשה, Clustered Data ONTAP 8.2, פותחה במטרה לסלול את הדרך לאחסון מבוסס תוכנה ולהסרת מגבלות הביצועים, הזמינות ויעילות אמצעי החומרה המסורתיים".

גרסה 8.2, אמר רחמים, "מאפשרת למחלקות ה-IT להתאים את תשתית האחסון לדרישות המשתנות של הפעילות העסקית והיישומים. בין השיפורים שמציעה הגרסה החדשה, המתחייבים בעולם החדש של Big Data וענני מיחשוב בני כלאיים, הם זמינות גבוהה יותר, יכולת הרחבה עם נפח אחסון של עד 69 פטה-בייט ו-24 צמתים, יעילות אחסון ויעילות תפעולית גדולות יותר".

לדברי רחמים, "תפיסת SDS היא רק רכיב אחד מתוך המודל המתפתח SDDC (מרכזי נתונים מונחי תוכנה), המתמקדת באספקה זריזה וגמישה של שירותי IT למשתמשים, תוך שיפור היעילות התפעולית ויעילות ה-IT. בדומה לווירטואליזציה של מחשבים ושרתים, Clustered Data ONTAP מפשטת את האחסון הפיסי לתוך סדרה של שרתי אחסון וירטואליים (SVM, ר"ת Storage Virtual Machines). יכולת זו מאפשרת לנט-אפ לספק מרחבי אחסון של לקוחות שונים במקביל (native multi-tenant) ושירותי אחסון מבוססי מדיניות דרך APIs, הניתנים לתכנות ואינטגרציה של יישומים".

הוא הוסיף כי "מערכת ההפעלה למערכות האחסון מספקת יתרון נוסף, תחום שלא היה לו בעבר מענה – מניעת השבתות יזומות".

לדברי רחמים, "בכנס גם נעסוק בפתרונות שלנו לתחום הפלאש. כך, הודענו לפני חצי שנה על הזמינות הכללית של פתרון Flash Cache 2 – כרטיסי העברה חכמים, המשפרים על פי החברה את קיבולת הזיכרון של המערכת ב-100%, בהשוואה לדורות הקודמים, ל-2 טרה-בייט. טכנולוגיית הפלאש (Flash) החדשה מאיצה את הביצועים עבור עומסי עבודה עתירי קריאות אקראיות, כגון שירותי קבצים, העברת הודעות, OLAP, מסדי נתונים ו-וירטואליזציה של שרתים ושולחנות עבודה".

רחמים הוסיף כי "בכנס יהיו אורחים רבים מחו"ל, כמו גם הרבה סיפורי לקוח. ביניהם ניתן למנות את מאט ווטס, מנהל טכנולוגיה ואסטרטגייה לתחום הנדסת מערכות בחברה, שיציג את הכוח של החברה עם יכולתה לספק פתרונות לכל סוג ענן מיחשוב ואפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. אנו מביאים בכנס הרבה חוויות וסיפורי לקוחות. נציג כמה ארגונים גדולים שכבר יישמו את מערכת ההפעלה החדשה ומה היתרונות והערכים המוספים שהם קיבלו בשל כך".

אירועים קרובים