תוכן שיווקי
לקראת אירוע Supercharge Your Cloud של AWS ו- BMC ומטריקס ב-26 לפברואר, זאפה, הרצליה

לקראת אירוע | להיות בעננים ולהרגיש בטוחים – שירותי אבטחת מידע מלאים של 2Bsecure

24/02/2014 18:01

חברת 2BSecure, ספקית שירותי ייעוץ אבטחת המידע המובילה בישראל וחברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, מרחיבה את פעילותה בתחום של ניהול מערכות אבטחת מידע ורגולציה בשירותי MSSP (ר"ת Managed Security services provider). לקראת כנס Supercharge Your Cloud שתקיים מטריקס ב-26 לפברואר, בשיתוף Amazon Web Services ו-BMC, שוחחנו עם אלון מנצור, מנכ"ל חברת 2BSecure על הרציונל שעומד מאחורי שירותי אבטחת המידע במודל ענן, שחברתו מעניקה באמצעות חדר הבקרה 24/7.

מדוע מומלץ לבחור בשירותי אבטחת מידע במודל מיחשוב ענן?
המודל מאפשר ללקוח לקבל שירות מלא הכולל תחקור של אנליסטים בזמן אמת וקבלת התראות מידיות במקרה של אירוע אבטחת מידע. בכל רגע נתון יש אנליסט שרואה את מכלול הנתונים ותשומת ליבו נתונה רק לכך, להבדיל מאיש ה-IT בארגון אשר עוסק במקביל במשימות רבות. אנחנו מעניקים ללקוח שירות 24/7 הכולל צוות קשוב, עם יד על הדופק. בנוסף, פיקוח על אירועים רבים במקביל מקנה לנו כישורי זיהוי גבוהים ויכולת התמודדות מהירה ויעילה יותר.

אילו שירותים אתם ערוכים להעניק במסגרת 2BSecure Cloud Services?
שירות SIEM לניטור מערכות אבטחת המידע של הלקוחות 24/7 נועד לזהות אירועי אבטחת מידע בזמן אמת, לסנן את הארועים לפי רמת הסיכון ולהעביר ללקוחות מידע מסונן ובעל ערך.

שירות ה-WAF (ר"ת Web Application FW) מאפשר ללקוחות להגן על אתר האינטרנט, האפליקציה ובסיסי הנתונים, באמצעות מערכות חדשניות, המסייעות בניטור בזמן אמת של כל התעבורה המגיעה לאתר ולאפליקציה. התהליך מנוהל על ידי צוות מומחה, תוך סינון התעבורה הבלתי-לגיטימית לאתר וביצוע חסימות ותחקורים בעת ניסיונות פריצה.

אנו מספקים שירותי אבטחת מידע נוספים, באמצעות המערכות המובילות בשוק: מערכות למניעת זליגת מידע, מערכות Sand Box המאפשרות סינון תעבורת הדואר בדיוק רב ועוד.

למי מיועד שירות ה- SIEM ומה הערך המוסף שלו ללקוח?
השירות מתאים לחברות מכל המגזרים ובכל גודל, המעוניינות לשפר את מערך אבטחת המידע שלהן, מבלי להעמיס על צוותי ה-IT שלהן. שירות ה-SIEM שלנו מאפשר ללקוח לקבל תמורה מהיום הראשון, ללא השקעה ברכישת פתרונות טכנולוגים יקרים, כאשר צוות ה-IT ממשיך להתרכז בליבת העשייה שלו. כך, מצד אחד, חוסך הלקוח בעלויות תפעול ומצד שני, מקבל את הטיפול המקצועי והמדוייק ביותר במקרה של ארועי אבטחת מידע.

מה הערך המוסף שלכם בנושא תקינה ולמי שירות זה מיועד?
תקינה חדשה המיושמת בהצלחה נועדה להגן על הארגון אך ההטמעה והניהול השוטף שלה מעוררים, לא פעם, תרעומת בארגון ונופלים על כתפי הצוות הטכנולוגי והתפעולי. כדי להימנע מכך אנו מציעים לנהל עבור הלקוח את התהליך הרגולטורי השוטף. השירות שלנו תורם לקיטון בעלויות, מבטיח שהארגון יעמוד בכל הפרמטרים של התקן, ובד בבד, מעצים את אבטחת המידע השוטפת של הארגון כתוצאה מביצוע בקרה רציפה של המערכות.

שירות זה רלוונטי לכל הארגונים הנדרשים לעמוד ברגולציית כרטיסי אשראי PCI: אתרי מסחר באינטרנט, רשתות קמעונאות, חברות דלק, רשתות בתי קולנוע וכד'. גם ארגונים פיננסיים קטנים המחוייבים לרמת אבטחה גבוהה, כגון: בתי השקעות, קופות גמל, חברות מסחר בבורסה. כמו כן, ארגונים בעלי מידע רגיש המעוניינים לשפר את רמת אבטחת המידע שלהם, ללא הגדלת התקורה, ולבסוף, גם בתי חולים, חברות ביטוח וחברות תעשיה יכולים לצאת נשכרים משירותים אלה.

הרשמה: [email protected] ; 09-9598738
ובלינק הבא: http://www.cloudzone.co.il/events/supercharge-your-cloud-exclusive-event/

אירועים קרובים