סמסונג השיקה את גלקסי S5: "חזרה לבסיס"

ה-S5 הוא לא יותר מאשר "עוד מאותו הדבר" ומכשיר נוסף בסדרת הגלקסי, טוענים הפרשנים, ומנכ"ל החברה מודה בעצמו שהיא מבקשת לחזור איתו "למה שהלקוחות אוהבים" ● כמה חידושים שיש בכל זאת במכשיר הם סורק ביומטרי, Kids Mode ואפליקציות שעוזרות לשמור על כושר ● הגלקסי S5 יושק ב-11 באפריל בכ-150 מדינות

מי שמחפש את ה-"וואו" בגלקסי S5, המכשיר שהשיקה הערב (ב') סמסונג (Samsung) בתערוכת MWC בברצלונה, שמצפה למשהו חדש לגמרי – צפוי להתאכזב. אנליסטים טוענים כי מדובר ב-"עוד מאותו הדבר", המשכיות של סדרת הגלקסי של החברה. המנכ"ל, ג'יי.קיי שין, מודה בעצמו שסמסונג מבקשת לחזור עם המכשיר החדש לבסיס, למה שהלקוחות שלה אוהבים, אף על פי שלדבריו, "החדשנות שלנו לא תיפסק". המכשיר יושק ב-11 באפריל בכ-150 מדינות. לא ברור עדיין מתי הוא יושק בישראל.

הגלקסי S5 כולל קישוריות LTE מהדור הרביעי ומסך FHD בגודל של 5.1 אינץ', ברזולוציה של 1920X1080. הוא מבוסס על אנדרואיד 4.4.2 (Android 4.4.2), הידועה בכינויה קיטקט (Kitkat), וכולל מעבד מרובה ליבות במהירות 2.5 מגה-הרץ. המכשיר מגיע עם מצלמה קדמית של 2.1 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית של 16 מגה-פיקסל. הצילום מבוצע בתוך 0.3 שניות.

גלקסי S5 - מכשיר בארבעה צבעים. צילום: מתוך אירוע ההשקה

זיכרון ה-RAM של הגלקסי S5 הוא בנפח של 2 ג'יגה-בייט, הזיכרון הפנימי – 16 או 32 ג'יגה-בייט והוא כולל גם microSD slot של עד 64 ג'יגה-בייט. הסוללה שלו, 2800mAh, יכולה להחזיק עד יממה שלמה בסטנד ביי. מצב הפעולה החדש Ultra power saving mode הופך את המסך לשחור-לבן וסוגר את כל האופציות במכשיר, מלבד שיחות והודעות SMS. על פי החברה, זה ימנע מצבים שבהם "המכשיר מת ברגע קריטי".

מזל טוב - עם המצלמה של גלקסי S5. צילום: מתוך אירוע ההשקה

המכשיר כולל סורק ביומטרי שמאפשר לפתוח אותו בלחיצה אחת של האצבעות. לטענת סמסונג, היא לא תחלוק את טביעת האצבעות "עם אף אחד". מהחברה נמסר כי טביעת האצבעות מאפשרת למשתמש יתר פרטיות ואפשרות לשמור על הקבצים האישיים שלו – תמונות, וידיאו ועוד – בצורה טובה יותר. עוד כולל הגלקסי S5 את Kids Mode, שמאפשר "לשמור על הילדים". "לחיצה אחת בלבד הופכת את המכשיר לידידותי לילדים, עם משחקים ואפליקציות שההורים יוכלו לחוש בנוח שהילדים שלהם ישתמשו בהם", נאמר באירוע ההשקה.

הגלקסי S5 יעזור לשמור על כושר - אם אתם תתנו לזה לקרות. צילום: מתוך אירוע ההשקה

סמסונג שמה במכשיר החדש דגש על בריאות וספורט, וכוללת בו אפליקציות שמיועדות לסייע למשתמש לשמור על כושר, לבדוק האם הוא עומד ביעדים הבריאותיים שלו וללוות אותו בזמן האימון במכון. לדברי החברה, "מדובר במאמן שלא יוותר לכם".

שין ציין כי "עם גלקסי S5, סמסונג חוזרת לבסיס, כדי להתמקד ביכולות שחשובות לרוב הלקוחות שלנו, שמחפשים כלים לשיפור חיי היום יום שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים