אופיר זמיר, VMware ישראל: "מיכון הדטה סנטר – שלב הכרחי בהפיכתו למוגדר תוכנה"

"אספקה של פתרונות ניהול ענן שמפשטים את ניהול ה-IT בארגון היא הדרך לעזור ללקוחות במסע שלהם לסיפוק מיחשוב כשירות", אמר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי בחברה ● רענן ביבר, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה, סיפר כי המטרה הסופית מבחינה אסטרטגית היא "שכל ניהול הדטה סנטר יתבצע וינוהל באמצעות תוכנה"

"האתגר העיקרי הניצב כיום מול מנהלי התשתיות הוא המורכבות והצורך בניהול. הדרך לפישוט ולייעול הניהול של הדטה סנטר עוברת בשני נתיבים: האחד, מיכון של הדטה סנטר, והשני – ניהול התשתיות בענן", כך אמר אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי ב-VMware ישראל.

זמיר דיבר בפתח מפגש קבוצת משתמשי ענקית הווירטואליזציה בישראל, VMUG, בו השתתפו יותר מ-150 אנשים. המפגש, אותו הנחה ברק קורן, ראש קבוצת המשתמשים בארץ, נערך היום (ג') במלון שרתון בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדברי זמיר, באחרונה הכריזה החברה על זמינותם של פתרונות הניהול לתשתיות בענן: vCloud Automation Center 6.0, וכן vCenter Operations Management Suite 5.8 ופתרון IT Business Management Suite. "פתרונות הניהול החדשים מאפשרים מיכון מלא של מערך ה-IT, הכולל תשתיות דטה סנטר, אפליקציות ושירותים נוספים המותאמים לצרכי הלקוחות", אמר זמיר, "הפתרונות מביאים להרחבה את חזון ה-SDDC (ר"ת Software Defined Datacenter), דטה סנטר מוגדר תוכנה".

פתרון IT Business Management Suite, הסביר זמיר, "מספק שקיפות ושליטה על העלויות ועל רמת השירות של שירותי ה-IT. בדרך זו הוא מאפשר למנמ"רים למקם את מערך ה-IT בתוך סדרי העדיפויות של העסק". פתרון ה-vCloud Automation Center, ציין זמיר, "מעניק ללקוחות זריזות על ידי מיכון של אספקת שירותי IT אישיים. ה-vCenter Operations Management Suite מספק ניהול אוטומטי, באמצעות גישה משולבת של ביצועים, קיבולת וניהול תצורה".

זמיר הוסיף כי "השדרוג לגרסה 5.5 כולל פתרון משולב של תשתיות ענן ותוכנות ניהול, המאפשרות ללקוח לבנות ולתפעל באופן עצמאי את המרחב הפרטי שלו. הגרסה החדשה מאפשרת למשתמשים לספק מיחשוב כשירות ITaaS (ר"ת IT as a Service), באמצעות מדיניות המונחית על ידי מיכון".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראלזמיר סיים בציינו כי "אספקה של פתרונות ניהול ענן שמפשטים את ניהול ה-IT בארגון, היא הדרך לעזור ללקוחותינו במסע שלהם אל עבר ITaaS. כך, לקוחות יכולים לנצל את ההזדמנות העסקית שעולה, בין אם בהגדלת הגמישות העסקית, שקיפות של עלויות המיחשוב או הרחבה לענן בן כלאיים".

"הלקוחות הארגוניים ירחיבו את גבולות הענן הפרטי לענן הציבורי"
את המפגש פתח רענן ביבר, מנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. "שנת הכספים 2013 הסתיימה בצורה חיובית", אמר ביבר, "עם מחזור מכירות של 5.2 מיליארד דולרים וחווינו גידול במכירות וברווח. התחזית לשנת הכספים הנוכחית היא שנחצה את רף ששה המיליארדים".

לחברה, אמר ביבר, "יש שלושים כיווני-על אסטרטגיים. האחד, דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC. החברה טבעה את המונח לפני שנה וחצי ומאז משיקה מוצרים על מנת לקיים את ההבטחה. המטרה היא לספק תשתית תוכנה שתעטוף את כל חומרת הדטה סנטר – שרתים, אחסון רישות ואבטחת מידע, כאשר בסוף, כל ניהול הדטה סנטר יתבצע וינוהל באמצעות תוכנה". הכיוון השני, אמר ביבר, הוא הליכה לעבר ענן בן כלאיים. הוא ציין כי זה עדיין לא זמין בארץ אבל כבר זמין בארה"ב ואירופה, "המטרה היא מתן יכולת ללקוחות הארגוניים להרחיב את גבולות הענן הפרטי שלהם לעבר הענן הציבורי". הכיוון השלישי, ציין ביבר, "הוא הליכה לעולם הניידות: לספק למשתמשים הארגוניים גישה ליישומים ולמידע מכל מקום ובכל עת ומכל רכיב – תוך הפרדה בין מידע עסקי לפרטי. הדבר נעשה על ידי הרכישה של איירווטש (AirWatch), שתספק לנו יכולת לנהל את המשתמשים – ולא את מכשירי המובייל שלהם".

המטרה, סיכם ביבר, "היא לפעול ולתת פתרונות בעולם דטה סנטר כשירות, DCaaS. אנו מכוונים לשוק שמחזור הפעילות השנתי שלו עומד על 50 מיליארד דולר – ונהיה שחקן בולט בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים