מארק צוקרברג: "19 מיליארד דולר עבור ווטסאפ – מחיר זול!"

"החברה שווה הרבה יותר מזה, משום שיש סיכוי שהיא היחידה שתגיע למיליארד משתמשים", אמר צוקרברג במסיבת עיתונאים ● הוא ציין כי "ווטסאפ לא עומדת להשתנות" – מספר שעות אחרי שהחברה הכריזה כי היא עומדת להשיק שירות שיחות קוליות

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

עם פרסום עסקת הרכישה של ווטסאפ (WhatsApp) על ידי פייסבוק (Facebook), רבים תהו אודות הסכום – 19 מיליארד דולר. גורמים בשוק העריכו כי הוא גבוה מדי ולא פרופורציונאלי לעסקה. אלא שמארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד הרוכשת, חושב הפוך. לדבריו, המחיר שהחברה שלו שילמה עבור ווטסאפ הוא מחיר מציאה.

בדברים שנשא בוועידת הסלולר העולמית MWC, שנערכת בימים אלה בברצלונה, אמר צוקרברג כי "ווטסאפ שווה הרבה יותר מ-19 מיליארד, על אף שקשה לראות את זה כיום, כי ההכנסות שלה כה נמוכות ביחס למספר הזה".

ההערכה של צוקרברג לא מבוססת על ההכנסות הנוכחיות כי אם על הפוטנציאל שיש לווטסאפ לגדול. "יש סיכוי שזה השירות היחיד שיגיע למיליארד משתמשים, אם כי לא ניתן להעריך את זה במדויק", אמר.

הוא הבטיח כי ווטסאפ תישאר יחידה עצמאית בתוך פייסבוק וציין כי "באופן מוחלט, השירות לא עומד להשתנות". אלא שהוא לא התכוון שווטסאפ לא תשתנה בכלל, משום שרק אתמול (ב') בבוקר הודיעה החברה כי היא תאפשר בחודשים הקרובים שיחות קוליות.

צוקרברג אף ציין כי פייסבוק לא תשנה את מדיניות שמירת הנתונים של ווטסאפ, שבמסגרתה היא לא שומרת שיחות בין משתמשים בשירות. הוא אמר כי רכישת SnapChat, שפייסבוק ניהלה מגעים לרכישתה תמורת שלושה מיליארד דולר, לא עומדת עוד על הפרק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים