יבמ רכשה את ספקית בסיסי הנתונים כשירות Cloudant

הטכנולוגיה של החברה הנרכשת מאפשרת למפתחים ליצור יישומי רשת ויישומים ניידים של הדור הבא ● רכישתה תורמת לענק הכחול בדיוק בצומת של שלושה תחומים חשובים לו: Big Data, מיחשוב ענן וניידות

יבמ (IBM) ממשיכה להשקיע בתחום מיחשוב הענן והודיעה על רכישתה של Cloudant, ספקית של בסיסי נתונים כשירות. פרטי העסקה לא נחשפו והיא צפויה להיסגר במהלך הרבעון הנוכחי.

הטכנולוגיה של החברה הנרכשת מאפשרת למפתחים ליצור יישומי רשת ויישומים ניידים של הדור הבא. היא מסופקת כשירות ענן מנוהל ומפשטת עבור המפתחים את ניהול בסיס הנתונים. Cloudant תהפוך לחלק מקבוצת המידע והאנליטיקה שהוקמה באחרונה ביבמ.

יבמ עמדה בקשרים מסחריים עם Cloudant, מאחר שזו הייתה לקוחה של SoftLayers, אותה רכשה לפני פחות משנה. רכישתה תורמת לענק הכחול בדיוק בצומת של שלושה תחומים חשובים לו: Big Data, מיחשוב ענן וניידות. החברה הנרכשת תתאים לפורטפוליו המוצרים של יבמ בתחומי ה-Big Data והאנליטיקה, מאחר שהיא מעניקה ללקוחות כלי לפישוט ולהאצה של פיתוח יישומי רשת ויישומים ניידים סקלביליים. הרכישה אף מחזקת את פתרונות הענן של יבמ בכך שהיא מספקת לה עוד כלי פופולרי למפתחים שנועד לבדוק ולפרוס יישומים במגוון של שכבות ענן.

בעזרת הרכישה, יבמ מנסה להשתלב בעולם המובייל ולנצל את השגשוג העולמי של השימוש במכשירים ניידים. מדי יום יוצרים מכשירים אלה ברחבי העולם נתונים בנפח של חמישה פטה-בייט. נתוני המשתמשים חייבים להיות זמינים ונגישים בקלות ברשתות הגדולות והטכנולוגיה של  Cloudant מסייעת לבנות את היישומים המשתמשים בנתונים האלה.

עסקה זו היא חלק משורה של רכישות שיבמ ביצעה באחרונה בתחום הענן. כאמור, לפני פחות משנה היא רכשה את SoftLayers כ-"יהלום הכתר" של שירותי הענן שלה. לאחר מכן היא המשיכה לפתח ולרכוש מוצרים משלימים שישתלבו בתשתית של SoftLayers, בהם פלטפורמת פיתוח התקשורת הארגונית הניידת MaaS360 ואספרה (Aspera), שמפתחת טכנולוגיה להעברה מהירה ומאובטחת של קבצי נתונים גדולים במיוחד. רק לפני כחודש הודיעה ענקית המיחשוב על השקעה של יותר מ-1.2 מיליארד דולר במטרה להרחיב את פריסת מיחשוב הענן שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים