עוד צרות לאילן בן דב: סמסונג תפסיק להפיץ את המוצרים שלה למפעילות דרך סקיילקס

סמסונג תבצע את ההפצה ישירות, אולם החברה של בן דב תמשיך להפיץ את המוצרים לשאר חלקי השוק ● עם זאת, תוקף ההסכם בין שתי החברות הוארך בשש שנים בלבד - במקום ב-10

האם עבר חתול שחור בין סמסונג (Samsung) העולמית לסקיילקס, שנמצאת בבעלות סאני של אילן בן דב? החברה הדרום קוריאנית הודיעה היום (ג') כי היא משנה את שיטת ההפצה של מוצרי המובייל שלה למפעילות הסלולריות ובמקום לעשות זאת דרך סאני, היא תפיץ בעצמה ישירות. המהלך ייכנס לתוקף ב-15 במרץ. בידי סקיילקס תישאר פעילות ההפצה לחלקים האחרים של השוק, בכלל זה לחנויות הסלולר הפרטיות ולרשתות הקמעונות.

מדובר במכה קשה לסקיילקס, שכן ההפצה למפעילות הסלולר מהווה בין 50% ל-70% מפעילותה של סמסונג בשוק הישראלי, מה גם שהחברה שרויה בצרות ובדו"חותיה מופיעה הערת "עסק חי".

סמסונג וסקיילקס אמנם האריכו את החוזה ביניהן אולם בשש שנים בלבד, ובמקום בסוף 2024, הוא יסתיים ביום האחרון של 2020. עוד ציינה סמסונג כי היא לא תמנה מפיצים נוספים או תפיץ בעצמה את מוצריה בישראל (מלבד ההפצה לחברות הסלולר). עם זאת, לפי ההודעה, אם סקיילקס לא תעמוד ביעדי הרכישה השנתיים שנקבעו לה במשך שנתיים רצופות, תהיה סמסונג רשאית לבטל את ההתקשרות בין שתי החברות.

קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, נימק את המהלך ברצון "לאפשר לסמסונג לבסס את מובילותה בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים