סרגון הציגה את פלטפורמת הפתרונות IP-20

מדובר בפלטפורמת פתרונות אלחוטיים לבקהול ופרונטהול עם מוכנות מלאה לארכיטקטורת SDN ● בבסיס הפלטפורמה מנוע רב עוצמה, משולב תוכנה, המאפשר תמיכה בכל תמהיל טכנולוגי של תמסורת רדיו, בכל טופולוגיות הרשת הקיימות ובכל קונפיגורציה

סרגון

סרגון הדגימה בתערוכת הסלולר העולמית MWC, שמתקיימת בימים אלה בברצלונה, את פלטפורמת IP-20, שהושקה על ידה באחרונה. כמו כן, היא הציגה פתרונות שונים שמשתלבים בפלטפורמה ומשפרים את ביצועי הרשת.

IP-20 היא פלטפורמת פתרונות אלחוטיים לבקהול ופרונטהול עם מוכנות מלאה לארכיטקטורת SDN (ר"ת Software Defined Network). בבסיס הפלטפורמה מנוע רב עוצמה, משולב תוכנה, המאפשר תמיכה בכל תמהיל טכנולוגי של תמסורת רדיו, בכל טופולוגיות הרשת הקיימות ובכל קונפיגורציה. פלטפורמת IP-20 משמשת את כל פתרונות הדור הבא של סרגון, שעל פי החברה נועדו לאפשר למפעילי סלולר ולחברות טלפוניה ואינטרנט, כמו גם לבעלי רשתות פרטיות, להפעיל רשתות במהירות, ביעילות ובכל תוואי שטח, תוך הפחתת עלות אחזקתן.

כרטיס NFV (ר"ת Network Function Virtualization) שפיתחה החברה, המשתלב בפלטפורמה, מאפשר ליישומים שונים לפעול על חומרה גנרית בעלת כוח מיחשוב רב במקום על רכיבי חומרה ייעודיים, עם המעבר לווירטואליזציה של הרשת.

יכולות ה-SDN יאפשרו שימוש יעיל יותר בכלל משאבי הרשת, ללא תלות במיקום של רכיבי הציוד השונים ועם יותר רכיבי תוכנה, שיחליפו יישומים שהתאפשרו עד כה רק ברכיבי חומרה. בכך תשתפר רמת הביצועים מרמת link-by-link לכלל הרשת.

כמו כן, החברה הדגימה פרונטהול אלחוטי עם CPRI וכיצד פיזור של תאי מקרו ושימוש ביחידות רדיו מרוחקות מתאים הן לאזורים צפופי אוכלוסייה והן לאזורים כפריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים