הסטארט-אפ הזוכה בתחרות הסייבר של JVP: טיטניום מבאר שבע

החברה, שפיתחה טכנולוגיה החוסמת כל ניסיון של תוכנה חיצונית בלתי מורשית, זכתה בהשקעה של מיליון דולר ובכרטיס כניסה לחממת הסייבר של הקרן ● טיטניום היא תולדה של מיזם המגיע ממעבדות הסייבר של אוניברסיטת בן גוריון, בהובלת פרופ' יובל אלוביץ', יחד עם היזמים מוטי גורי ודודו מימרן

חברת הסטארט-אפ טיטניום (Titanium) היא הזוכה ב-Cybertition – תחרות הסייבר שערכה קרן ההון-סיכון JVP. הפרס בו זכתה החברה הוא השקעה של מיליון דולר וכרטיס כניסה לחממת הסייבר של הקרן. טקס ההכרזה החגיגי נערך אמש (ג') בסן פרנסיסקו, בסמוך למרכז הכנסים בו נערכת השבוע ועידת אבטחת המידע RSA Conference 2014.

טיטניום היא תולדה של מיזם המגיע ממעבדות הסייבר של אוניברסיטת בן גוריון, בהובלת פרופ' יובל אלוביץ', יחד עם היזמים מוטי גורי ודודו מימרן. הסטארט-אפ מפתח טכנולוגיה שמוגנת בפטנט ומבוססת על מחקר אקדמי שבדק כיצד בנויות מתקפות סייבר. על פי המייסדים, "מדובר בפריצת דרך מחשבתית המאפשרת רק לתוכנה מורשית לרוץ על מערכת ההפעלה, תוך חסימה וניטור כל ניסיון של תוכנה חיצונית בלתי מורשית".

לשלב הגמר עלו ארבעה פיינליסטים, שנבחרו מתוך 35 חברות. שלושת הסטארט-אפים הנוספים שהתמודדו על המקום הראשון הם Dyadic Security של פרופ' יהודה לינדל מאוניברסיטת בר אילן וגיא פאר; Riskless I.D של אלעד גזית וד"ר לב פייבישבסקי; ו-Cloud Intact של סאסי נתן ואוריאן רוסטוביץ'.

צוות השופטים בתחרות כלל את שותפי JVP, כמו גם נציגים מלשכת המדען הראשי ומחברות רב-לאומיות הפועלות בישראל, לרבות מיקרוסופט (Microsoft) וסיסקו (Cisco).

הזוכים המאושרים מהסטארט-אפ טיטניום. מימין: דודו מימרן ופרופ' יובל אלוביץ' מאוניברסיטת בן גוריון

מכריזים על הזוכה. יואב צרויה (מימין) וד"ר נמרוד קוזלובסקי - שותפים בחממת הסייבר של קרן JVP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים